Gå til innhold

Max Power, flere som har fått det?

Ranger emnet


MSpeed

Anbefalte innlegg

  • Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Passe fornøyd.

 

Størrelsen på bladet er bra. Blir det større er de snart tomme for ting å skrive om..

 

Virka som om mye ikke var norsk inni der, da. Bare oversatt.

 

Det stemmer at en del av bladet er oversatt fra engelsk ja. Vi skal vise frem de feteste norske bilene og de fineste norske damene, samtidig som vi viser hva som foregår i utlandet, og dermed vil vi også i fremtiden trykke stoff fra den engelske utgaven.

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var nede og kjøpte bladet nettop. jeg er veeeldig fornøyd. morro med ett ordentlig norsk bilblad for en gang skyld.

 

Kommer grantert til og kjøpe de neste bladene også.

Hmm får ikke håpe prisen stiger så veldig mye mer da. synes det var fin pris jeg også.

 

Men shit ho kerry parker var strøken:)

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

 

 

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsykt bra blad!

Fikk det sammen med nye FHM idag, kan jo ikke bli bedre enn Max Power og FHM sammen :titties:

 

fikk det jeg å, men tenkte at jeg skulle betale for FHM, så får jeg tarrantinofilmene å.

 

har gratis abo av maxpower eg :D:D og fornøyd md det.

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Er det bare jeg som ikke fatter hva alle disse dame skal drive og geite seg for i disse bladene??

 

Skal jeg på død og liv se halvnakne damer,er det vel bare og kjøpe et blad av typen Cats o.l

 

Bilblader liker jeg skal være nettop det det er ,bilblader...

 

Jeg er til orientering verken homo eller noe annet.

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Er det bare jeg som ikke fatter hva alle disse dame skal drive og geite seg for i disse bladene??

 

Skal jeg på død og liv se halvnakne damer,er det vel bare og kjøpe et blad av typen Cats o.l

 

Bilblader liker jeg skal være nettop det det er ,bilblader...

 

Jeg er til orientering verken homo eller noe annet.

 

synes det er fint jeg, med damer og biler.. men den diskusjonen er det MANGE vinkler på..

godt for deg at du ikke er hetrofil eller noe annet doh :scared :scared :fingers:

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Er det bare jeg som ikke fatter hva alle disse dame skal drive og geite seg for i disse bladene??

 

Skal jeg på død og liv se halvnakne damer,er det vel bare og kjøpe et blad av typen Cats o.l

 

Bilblader liker jeg skal være nettop det det er ,bilblader...

 

Jeg er til orientering verken homo eller noe annet.

 

jeg er helt enig med deg... lånte bladet til broren min... veldig bra blad med fine biler... men.... hvorfor alle de damene der? skjønner dem ikke at det er bilinteresserte jenter der ute som oxo leser bilblader? bilsport har skjønt det, der er det ikke så mange damer.. synd at bladet er svensk... kan det ikke komme et norsk bilblad som er beregnet for både jenter og gutter...

det er greit at bil og damer hører sammen, det har jg hørt 118ganger, men til en liten orientering: det er bilinteresserte jenter her ute som sikkert kan ønske seg et blad uten de halvnakne jentene på... eller hur? og som millhouse sa, er det er bilblad så er det er bilblad.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte det i stad.. vil nok si at bilsport er bedre.. dessuten var jo en del av repotsjene bare oversatt fra engelsk, så flere det som sto i et maxpower fra UK for en stund sia... men blir vel kanskje mindre av det framover.. :)

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte det i stad.. vil nok si at bilsport er bedre.. dessuten var jo en del av repotsjene bare oversatt fra engelsk, så flere det som sto i et maxpower fra UK for en stund sia... men blir vel kanskje mindre av det framover.. :)

 

Håper og at det blir mindre oversettinger... FHM har jo f.eks enda myyye engelske artikler, håper Max Pwr klarer å holde seg til norske.

 

 

Etter å ha lest bladet må jeg si at det generelt var en positiv opplevelse med ett par små pirkete unntak eks. inernetlinker som er skrevet feil og slikt. Men generelt bra

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår