Gå til innhold

Max Power, flere som har fått det?

Ranger emnet


MSpeed

Anbefalte innlegg

Kult blad.. Kult med litt sånn teite ting innimellom og.

Hadde vært kult om det kom med noen vedlegg og sånt snart å da.. *plakat / dvd / ps2 spill* whatever.

 

Blir gøy å se konkurransen mellom Max Power og Gatebilbladet..

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vedlegg er alltid gøy, men da kommer bladet sikkert til å koste MYE mer, som Max Power UK... 100,- :)

 

Ang. sammenligning med Bilsport så går jo ikke det. Bilsport er med teknisk og "detaljert". Hadde vært gøy med et Norsk bilsport også men. Max Power er mer for underholdningens skyld... iallfall for meg.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nina Marie er søstra mi =)

 

arheim til etternavn? (sånn før det ble solberg.. hehe)

Jovisst, leser hele tråden og ser det...:)

 

Forøvrig har jeg ingen sans for "more show than go"... Derfor passer dette bladet meg svært dårlig.. MYE plast her. Bladde bare så vidt gjennom bladet på jobben, fin dasslektyre på linje med illustrert vitenskap, men jeg kommer nok ikke til å kjøpe det:)

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte bladet i går. Veldig fornøyd:) Men det er ikke Bilsport, men som sagt det er jo to vidt forskjellige blad. Triana er FIN ass...hehe

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste bladet på jobb i dag, helt greit blad som jeg nok kommer til og kjøpe framover. Men synes det var veldig mye dårlig tørrhumor i bladet, og intervjuene med damene synes jeg var tåpelig skrevet. Men ellers var det helt ok:)

 

Er spent på hvordan gatebilbladet blir, håper artikklene blir litt mer dyptgående, med en skrivemåte litt mer lik autofil.

- Golf Gti 99mod

x BMW 318is 96mod

x Polo 6N 95mod

 

http://www.aalesund-gatebilklubb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heter ikke bladet bare MAX?

Var i hvertfall i butikken i går, og var på bestemt vei mot Pondus blandet da øyet mitt så noe bil greier og en dame utenpå. Et ultimatum! Pondus eller Max... Det ble pondus denne gang, men må nok ut å kjøpe det alikevel. Men det så litt tynnt ut :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med de som mener det er for mange bilder av halvnakne jenter. Blar galant forbi de sidene, skal man se på sånt er det andre blader som er bedre. Ellers synes jeg det ikke var så ille mange oversatte artikler, bortsett fra den grønne suzukien. Den måtte jo være fra utlandet:> Men nå synes jeg det nesten begynner å bli altfor mange bilblader og mannfolkblader generelt!

 

Kommer vel også ett til iløpet av sommeren som skal konkurrere med FHM, viMenn og Mann? Har iallfall vært på "møte/undersøkelse" med utgiverene, tror ikke det er dette bladet!

- 07 mod VW touran tdi highline dsg

- 04 mod Ford Mondeo ghia x 2.0 tdci

- 05 mod Ford Mondeo viva x 2.0 tdci

- 97 mod Nissan Primera 2.0i SLX P11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heter ikke bladet bare MAX?

Var i hvertfall i butikken i går, og var på bestemt vei mot Pondus blandet da øyet mitt så noe bil greier og en dame utenpå. Et ultimatum! Pondus eller Max... Det ble pondus denne gang, men må nok ut å kjøpe det alikevel. Men det så litt tynnt ut :rolleyes:

 

MAX

power

 

nJa :D

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår