Gå til innhold

Max Power, flere som har fått det?

Ranger emnet


MSpeed

Anbefalte innlegg

  • Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Savner Drive. Humor, entusiasme, teknisk stødighet og ikke minst kjempeunderholdende og opplysende artikler...

 

Nå skal det ikke stikkes under en stol at Drive ikke er stort bedre enn Autofil når det gjelder den tekniske delen.

 

Jaguar XJ220, Edonis, Spyker, Koenigsegg, Ferrari F50 osv. Hvem tester slikt idag?

 

Auto Motor und Sport, Car og Evo. De tester ikke de nevnte bilene i dag. Det gjorde de da bilene var ferske for noen år siden.

Holy Moses smell the roses!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg forventer ikke at dette bladet skal hevde seg på samme bilfaglige nivå som f.eks. AMS, Car og Evo, men til å være et "what's-hot-or-not"-magasin (ála Autofil) synes jeg fortsatt det er et godt stykke igjen å gå tekstmessig.

 

Lykke til med neste utgave.

 

Maxpower og autofil er vel som å sammenligne R&B party og søndags-skole

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maxpower og autofil er vel som å sammenligne R&B party og søndags-skole

 

Må folk snart starte å vite hva dem snakker om før man utaller seg om ting!

 

Fellesnevneren er fjortissblad. Biler skal kjøres med. Ikke støves ned.

 

Nå må folk få lov til å uttale seg uten at diktaturet har fasiten på alt!

Holy Moses smell the roses!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fellesnevneren er fjortissblad. Biler skal kjøres med. Ikke støves ned.

 

Nå må folk få lov til å uttale seg uten at diktaturet har fasiten på alt!

 

Så det vil også si at du sammenligner topp/donald/LEK o.s.v med autofil siden det oså er fortiss blader?

 

 

Flere av bilene som er med brukes mye....noen er til og med reinspekka banebiler.....

 

finnes på ingen måte fasit...men dette er en norsk versjon av et av verdens mest kjente bilblader som skal bygges opp på lik linje med det engelske...så blir folk sjokka når det er likt.... :google

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er viktig å skille bladene her...

 

Man kan ikke kjøpe autofil og forvente å se styla 240'er, cosworth-battle og tekniske tips på hvordan man justerer camber.

 

Max-power kjøper man ikke om man er lideskapelig opptatt av italienske biler og strøkne amcars.

 

Auto motor und sport kjenner jeg ikke helt, men det er vel litt som britiske Car, ment for å la deg få lese litt mer om bilnyheter som kommer, osv.

 

Autofil er laget for å tilfredstille et meget bredt publikum og har vel streng tatt lykkes med det

 

Max power er bladet for de som liker plast, store anlegg og ikke har noe imot å kikke på damer innimellom...

 

Skal man ha tekniske tips og how-to-artikler kan man like godt kjøpe seg en haynesmanual eller verkstedhåndboka til bilen sin...

blah

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Skal man ha tekniske tips og how-to-artikler kan man like godt kjøpe seg en haynesmanual eller verkstedhåndboka til bilen sin...

blah

 

Godt poeng....vil også anbefalle folk å dra ned til automobila ibutikken i Olso

 

Kjøpte meg en 250 siders bok om turbo.....

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det vil også si at du sammenligner topp/donald/LEK o.s.v med autofil siden det oså er fortiss blader?

 

Ja, faktisk. Du er vel enig i at det er mer bilder enn tekst, og at det lille som kan betraktes som matnyttig bilinformasjon fremkommer som FETT stadig vekk? Et simpelt blad for simple sjeler.

 

finnes på ingen måte fasit...men dette er en norsk versjon av et av verdens mest kjente bilblader som skal bygges opp på lik linje med det engelske...så blir folk sjokka når det er likt.... :google

 

Jeg vet hva Max Power (den engelske utgaven) står for rent journalistisk, og det er altfor lettlest for min del, men jeg synes at man bør skrive mer selv enn å låne artiklene fra broderbladet.

 

Som tidligere skrevet, lykke til med neste utgave.

Holy Moses smell the roses!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, faktisk. Du er vel enig i at det er mer bilder enn tekst, og at det lille som kan betraktes som matnyttig bilinformasjon fremkommer som FETT stadig vekk? Et simpelt blad for simple sjeler.

 

Jeg vet hva det Mx Power (den engelske utgaven) står for rent journalistisk, og det er altfor lettlest for min del, men jeg synes at man bør skrive mer selv enn å låne artiklene fra broderbladet.

 

Som tidligere skrevet, lykke til med neste utgave.

 

Anbefaller deg hayns verkstedbok

 

Man går ikke inn på Ford for å se på BMW....man kjøper ikke maxpower for å lære ting om motor!

 

Vil også at du skal vite jeg ikke har noe med baldet å gjøre, bare lei at folk sier jammen...var jo bare plastikk biler i det bladet jo...uten noe teknisk informasjon....for da er mann ikke bare på jorde, men feil jorde....

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår