Goop Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Hvilke klosser er det? Hva koster slikt? Og hvor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Tror f.eks grenn-stuff er det..For det er jo vanlige klosser for gatebruk...Ikke noe racing..Men som sagt, mindre støv av de.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 hmm...ettersom jeg har hørt støver greenstuff klossene noe helt for jævlig, bare støvet fra de er lettere å få vekk... rett meg hvis jeg tar feil anyone!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 hmm...ettersom jeg har hørt støver greenstuff klossene noe helt for jævlig, bare støvet fra de er lettere å få vekk... rett meg hvis jeg tar feil anyone!? Kjørte med greenstuff i fjor og det støva fortsatt men MYE mindre enn originalklossene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 jeg har ikke problemer med støv på mine klosser.. husker ikke merket, men de er ikke EBC eller volvo.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 hva koster green stuff klosser. eller ett bra sett med klosser til hele bilen? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 hva koster green stuff klosser. eller ett bra sett med klosser til hele bilen? ca 500-600kr paret vel? ikke helt sikker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tic2002 Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 bremboklossene støver minimalt! Siter "We ride together, We die together, Volvo boys 4 life" Volvoen: 83` 244 blå. 235000 km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Volvo Power Team har rabattavtale med EBC-brakes. 10% v/kjøp av enkeltprodukter og 15% v/kjøp av pakkeløsninger. (Rabatten vil kun gjelde ordinærvare og ordinære priser.) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fast4all Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Hadde det ikke blitt støv så hadde ikke klossene blitt slitt (og uslitelige klosser er vel ikke oppfunnet ennå etter det jeg vet) Forskjellen ligger helst i mengde og på hvor enkelt der å få vekk støvet. Siter Ser du meg i speilet så legg deg til siden så slipper jeg å gjøre så mye ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Juni 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 jajaj...Skjønner no det... notin Men hvem som støver minst? Og hvor selger de dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fast4all Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Ferodo klosser fra Kollevold.no er vel det beste man kan få. Siter Ser du meg i speilet så legg deg til siden så slipper jeg å gjøre så mye ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg