Gå til innhold

Polyforinger til 528i E28

Ranger emnet

MeSs

Anbefalte innlegg

Har handla en 528i som skal være donorbil til 518.. Men fyren jeg handla av sa jeg måtte skifte foringer, så derfor tenkte jeg polyforinger!

Hvor får jeg tak i det til E28?

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handla en 528i som skal være donorbil til 518.. Men fyren jeg handla av sa jeg måtte skifte foringer, så derfor tenkte jeg polyforinger!

Hvor får jeg tak i det til E28?

MeSs

Hvorfor skifte foringer på donorbilen? Skal du bruke understellet fra 528'en? Er vel likt..

Ontopic: Vet ikke:)

'84 Alfa Romeo GTV6

'92 BMW E34 520iA (bytta i alfa)

'82 BMW E28 535iA (solgt)

'84 BMW E30 318i (skrota)

'87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skifte foringer på donorbilen? Skal du bruke understellet fra 528'en? Er vel likt..

Ontopic: Vet ikke:)

Tar ned hele understellet fra fjærbeinet og ned, slipper å sette over bremser og sånt.. Dessuten kommer den til å bli kjørt hardt, derfor stive foringer :) Muligens Mosselman turbokit ;)

MeSs

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar ned hele understellet fra fjærbeinet og ned, slipper å sette over bremser og sånt.. Dessuten kommer den til å bli kjørt hardt, derfor stive foringer :) Muligens Mosselman turbokit ;)

MeSs

Bremser ja... Begynner å bli ambisiøs? Hehe..

'84 Alfa Romeo GTV6

'92 BMW E34 520iA (bytta i alfa)

'82 BMW E28 535iA (solgt)

'84 BMW E30 318i (skrota)

'87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

528 er bra ;) Du har ikke bra skjermer og nedre frontplate å selge nå da? På www.bimmerworld.com selger foringer til bærearmene (visst jeg har forstått det riktig) og travers foringer bak i urethan. Men kanskje ikke så fristende å bestille langveis fra? Blir det noe senking på bilen din snart a? Jeg har fått på Bilstein Sprint og H&R fjører på min. Ble veldig fornøyd. Kan se bilder her.

Hilsen Trond

- BMW 528i 85 -Langtids prosjekt

- BMW 525i

- BMW 745i

X BMW e30 med S50B30 -Morro bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

528 er bra ;) Du har ikke bra skjermer og nedre frontplate å selge nå da? På www.bimmerworld.com selger foringer til bærearmene (visst jeg har forstått det riktig) og travers foringer bak i urethan. Men kanskje ikke så fristende å bestille langveis fra? Blir det noe senking på bilen din snart a? Jeg har fått på Bilstein Sprint og H&R fjører på min. Ble veldig fornøyd. Kan se bilder her.

Hilsen Trond

Får muligens de dela når jeg henter bilen :) sokna er ikke så gla i senking, dårlige veier :P

MeSs

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...