Gå til innhold

biler på db

Ranger emnet

x8|volvo

Anbefalte innlegg

Men på den stasjonsvogna så står det ikke noe om motor da! Hva slags det er. Og garantert at han sliter med kald lufta da han har luft filteret der det er! Har vært slik på min også og det fungerte veldig dårligt! Men artig bil for det! Absolutt!

eneste som står er att det er en åtta

"95 VW Golf III (grevlingbil)

"84 Volvo 240 - B230FK +

[X] "00 BMW 520 m-sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men på den stasjonsvogna så står det ikke noe om motor da! Hva slags det er. Og garantert at han sliter med kald lufta da han har luft filteret der det er! Har vært slik på min også og det fungerte veldig dårligt! Men artig bil for det! Absolutt!

ja, litt derfor jeg vurderer å flytte batteriet til venstre side, eller til bagasjerommet..

for å bruke 960 sin luftfilterboks isteden.. (har boksen med filter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der nærmer det seg! Har bare litt andre vifter og ikke det glasset forran filteret! Et helvete hvis det plutselig begynner å regne mye! Så derfor kjører jeg ikke så mye i regnet! :)

mitt filter er rustfritt stål...

viften min er på innsiden nå (pga viftestøy)

edit: jeg fjernet også plexiglass-ruten..

var noen på forumet her som mente den kunne blende andre trafikkanter, noe jeg ikke tenkte på.

den var egentlig bare for å hindre insekter i å komme i filteret, samt div støv.

jeg monterte filteret på den trakten som går ut der..

dro av ytterste leddet på trakten, så der passet det perfekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne var også pen du! men bare senka 45mm ?! :O hehe....bross er ganske stilig selv om sideskjørta og bakdelen er litt "rar" i forhold til fronten sombrero

Noen som vet hvordan man kan få til 2-veis tak luke på 240 ??

Har svæært lyst på det :D :naaaws

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider