Gå til innhold

Film: "FormulaD.Episode.01-Intro to Drifting no.1 Formula D Kick-Off.avi" USA 2005

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Sitter og ser på "FormulaD.Episode.01-Intro to Drifting no.1 Formula D Kick-Off.avi" fra USA. Lastet visst ned denne allerede før jeg lasta ned og så på Formula Drift Round 1 2005.wmv i går. Mye bra bakgrunnsinfo om sporten og førerne. Litt sånn 'introduction to drifting for dummies', men det er bare gøy :D 21 minutter langt program uten reklamepauser. 90.393kB stort.

:google eller stikk på http://www.isohunt.com og tast inn 'formulad kick off' @torrent. Jeg driver da vel ikke og sprer torrenter gjør jeg vel? øhhm..

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og ser på "FormulaD.Episode.01-Intro to Drifting no.1 Formula D Kick-Off.avi" fra USA. Lastet visst ned denne allerede før jeg lasta ned og så på Formula Drift Round 1 2005.wmv i går. Mye bra bakgrunnsinfo om sporten og førerne. Litt sånn 'introduction to drifting for dummies', men det er bare gøy :D 21 minutter langt program uten reklamepauser. 90.393kB stort.

:google eller stikk på http://www.isohunt.com og tast inn 'formulad kick off' @torrent. Jeg driver da vel ikke og sprer torrenter gjør jeg vel? øhhm..

På *Kremt* isohunt *kremt* ligger også Drift Heaven 15, riktignok på japansk, men brukbart med action de 12 minuttene jeg har sneket meg til å se mens jeg sitter her på jobben.

Hele filmen er over 1 time :D

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og 'Video Option vol 111 - 2003 D1 Grand Prix Round 3.avi'

Artig å se japsene kjøre i regnvær. Ser nesten ut som slow-motion. Eller iskjøring på Lisjøen ;)

Fet den også, fikk tak i den for en stund siden, sammen med endel Best motoringvideoer. Er ikke så mye drifting på de (Bortsett fra drift bible), men kult å se 350Z, s2000, skylines og annet snacks kjøres mot hverandre på tsukuba :)

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fetere med skikkelige DVDer, men jeg laster ned denne. Har en pakke fra statene som venter på meg på tollkontoret. JDM Option er god knall! Skal muligens bestille diverse driftingfilmer fra USA seinere.

Klart det er fetere med DVD'n :D Men vi tar det vi får vi, gjør vi ikke?

Bestilte JDM Option Vol 2, Crash kings for en stund tilbake.. men den har ikke kommet enda... :( Eller det vil si, den har vært på postkontoret 36 meter fra her jeg sitter nå, men blitt sendt tilbake til USA fordi de hadde glemt å skrive firmanavnet mitt på pakka .. DAMMIT liksom ;)

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk fortollingsseddel hin dagen, håper ikke det tar for lang tid.

Har bestilt JDM Option volume 2, 3, 5, 11, 12, 13 og 14, så jeg gleder meg som en unge på julaften. Denne gangen forstår jeg kanskje hva som blir sagt også (har noen Option-DVDer fra Japan).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk fortollingsseddel hin dagen, håper ikke det tar for lang tid.

Har bestilt JDM Option volume 2, 3, 5, 11, 12, 13 og 14, så jeg gleder meg som en unge på julaften. Denne gangen forstår jeg kanskje hva som blir sagt også (har noen Option-DVDer fra Japan).

Den option 15 som ligger på isohunt er også japansk.. skjønner ikke et kvekk, men det er artig alikevel. Er en S14 eller noe som smeller bra inn i en siden på banen der, hadde vært artig å høre kommetarene hans når han står og gliser etterpå...

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

Lenke til kommentar
Del på andre sider