kaatek Skrevet Mars 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2003 Jeg har 2 12" mtx thunder 5000. jeg vil koble de opp til hjemmekinoen inntil videre. hvordan kan jeg gjøre dette uten å ødelegge subbene`? Siter navara 04 passat 95 caravelle 88 syncro caravelle 89 coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Mars 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2003 Originally posted by kaatek Jeg har 2 12" mtx thunder 5000. jeg vil koble de opp til hjemmekinoen inntil videre. hvordan kan jeg gjøre dette uten å ødelegge subbene`? du må hvertfall ha et delefilter! Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaatek Skrevet Mars 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 ok, hvor får jeg tak i billi delefilter da? hvordan setter jeg på dette? Siter navara 04 passat 95 caravelle 88 syncro caravelle 89 coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jackass Skrevet Mars 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 Originally posted by kaatek ok, hvor får jeg tak i billi delefilter da? hvordan setter jeg på dette? ¨ Biltema har vel et billig delefilter.. Se på delefilteret så ser du hvor kablene skal inn... Har prøvd dette en gang, funka fint det.. Siter 2006 VW Touran Exclusive x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil) x 01 Passat TDI Highline 130hk x 95 Golf Cab x 83 Golf x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det) Div deler til Golf3 selges... Interessert?? send PM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaffa Skrevet Mars 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2003 du må hvertfall sørge for at du har stor nok forsterker til subbene. har du lyst til å gjøre d litt spesi så kan du kjøpe deg et elektronisk delefilter å bruke et bilbatteri til å drive delefilteret, da må du lage deg bryter på remoten og kanskje en strømforskyning til å lade batteriet. Siter JaFFaMan is in tha house!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Mars 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2003 Originally posted by kaatek Jeg har 2 12" mtx thunder 5000. jeg vil koble de opp til hjemmekinoen inntil videre. hvordan kan jeg gjøre dette uten å ødelegge subbene`? Om du har en surroundforsterker med subutgang, så trenger du ikke no delefilter. Det er innebygget i forsterkeren. Da er det ihvertfall ikke no fali å koble de opp. ...Er de i kasse? Hvis ikke, må du jo lage det, da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Mars 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2003 en suround forsterker med subutgang har jo bare signalutgang. Dvs at du må he en extra forsterker til å drive subben. Dette funker fett, men det er lett å ødlegge forsterkeren som driver subben. har selv brent opp 3 stk.. Er mulig det finnes surround forsterkere med sub out som du bare kobler subben rett på(dvs deen blir drevet av surroundforsterkeren, men dette har ikke jeg sett før) Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jackass Skrevet Mars 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2003 Originally posted by Bisarre Om du har en surroundforsterker med subutgang, så trenger du ikke no delefilter. Det er innebygget i forsterkeren. Da er det ihvertfall ikke no fali å koble de opp. ...Er de i kasse? Hvis ikke, må du jo lage det, da. Skal det funke må du jo ha en aktiv kasse... Siter 2006 VW Touran Exclusive x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil) x 01 Passat TDI Highline 130hk x 95 Golf Cab x 83 Golf x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det) Div deler til Golf3 selges... Interessert?? send PM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Mars 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2003 Originally posted by Jackass Skal det funke må du jo ha en aktiv kasse... Neida... Du trenger bare en ekstra forsterker, om du har. Spiller ingen rolle hvilken type, bare den er stor nok. Signalene er jo allerede delt av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jackass Skrevet Mars 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2003 Originally posted by Bisarre Neida... Du trenger bare en ekstra forsterker, om du har. Spiller ingen rolle hvilken type, bare den er stor nok. Signalene er jo allerede delt av. En aktiv kasse eller en ekstra forsterker, det blir jo i prinsippet det samme det da... Siter 2006 VW Touran Exclusive x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil) x 01 Passat TDI Highline 130hk x 95 Golf Cab x 83 Golf x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det) Div deler til Golf3 selges... Interessert?? send PM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Mars 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2003 Originally posted by Jackass En aktiv kasse eller en ekstra forsterker, det blir jo i prinsippet det samme det da... Da er vi jo veldig enig da... Så gøy da. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg