Hansy Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Mulig dette er et noobspørsmål,men jeg stille det fordet. jeg leste på en tråd her for litt siden at han skulle pulverlakkere/blåse bilen sin. Hva vil dette si?er dette dyrt?gir det bedre resultat enn med vanlig spray? Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egiL! Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Det her kunne du lett funnet ved å søke på Pulverlakkering.. Men men: Pulverlakkering er ett pulver som legges på med sprøyte ved statisk elektrisitet og så 'bakes' i en ovn. Kort og greit :) Pulverlakkering er veldig hardt og tåler litt.. men om det er noe å gjøre på hele bilen tviler jeg på. Siter [o] BMW 320i 87' (Parkert) [x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka) På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg