Drift Addict Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Her er to avisutklipp fra ulykken i '03 http://ukf1.simracingnetwork.com/crash_pics/IRL_03_Texas500_Kenny_Brack_Article_14th_Oct_2003.jpg http://ukf1.simracingnetwork.com/crash_pics/IRL_03_Kenny_Brack_From_Dead_Article_Large.jpg I år hoppet samme mannen inn for sin erstatter i teamet og satte beste tid i Indy 500.. Uten å ha kjørt på nesten 2 år.. Måtte bryte etter 98 av 200 runder pga tekniske problemer. Helt rått begynner ikke å beskrive det engang! Siter Jostein Lillebø aka Drift Addict Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egiL! Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Jah! Det her var jo en ganske sinnsyk historie.. Så det på Letterman faktisk.. for greia var jo det han som steppa inn for Brack kjørte sitt første(?) løp i Indy500 og vant alt selv :D Siter [o] BMW 320i 87' (Parkert) [x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka) På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Tuning Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 ditta såg stygt ut . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Shiit. noen som på National Georgraphic i sta? Om han kjente formel 1 kjøreren som døde i et stygt krasj i 1994? Han var brasiliansk huske rikke navnet hans..men det så ikke så stygt som det der! :scared Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egiL! Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Shiit. noen som på National Georgraphic i sta? Om han kjente formel 1 kjøreren som døde i et stygt krasj i 1994? Han var brasiliansk huske rikke navnet hans..men det så ikke så stygt som det der! :scared Med sjangse for at jeg tar feil: Var ikke det Ayrton Senna? (eller hvordan navnet hans ble skrevet :rolleyes: ) Husker ikke hvilket land han var fra da, men det var vel rundt da han kræsja :( Siter [o] BMW 320i 87' (Parkert) [x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka) På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo323 Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Med sjangse for at jeg tar feil: Var ikke det Ayrton Senna? (eller hvordan navnet hans ble skrevet :rolleyes: ) Husker ikke hvilket land han var fra da, men det var vel rundt da han kræsja :( brasiliansk sjåfør, 1994 Siter buckle up Dorothy cause Texas is going byebye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 senna døde i 94 ja.. tragiske greier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 For de som vil lese litt om Ayrton Senna da Silvia: http://www.ayrton-senna.com Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Indianapolis er en syk syk bane. Pleier alltid å få med Nascar derfor.. Er ikke mye dem bremser der akkurat. Går stort sett i i maks gass rundt hele. Har vært flere spektakulære skjedekollisjoner her. Å dratt over dit å fått med seg løpet på Indianapolis tror jeg hadde vært meget tøft Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Indianapolis er en syk syk bane. Pleier alltid å få med Nascar derfor..Er ikke mye dem bremser der akkurat. Går stort sett i i maks gass rundt hele. Har vært flere spektakulære skjedekollisjoner her. Å dratt over dit å fått med seg løpet på Indianapolis tror jeg hadde vært meget tøft jeg tror jeg hadde gledet meg mest over billig budweiser og hot dogs hehe Fatter ikke hva folk ser i den derre nascar greia der dem bare kjører rundt og rundt.... blir litt dumt når det eneste spennende som skjer er om noen kræsjer... Men kan se gleden i det fra en annen side da... men ikke min.. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 "i go to NASCAR racing to see people take left turns all day" - Robin Williams Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drift Addict Skrevet Juni 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 "Nascar...? It's a bunch of farmers, -driving around in circles...." -Eddie Irvine Sier nesten aldri hva han mener... :cool: Siter Jostein Lillebø aka Drift Addict Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Har sett det kræsje der noen ganger på TV nå,og det viser hvor utrolig solide de bilene er når han kræsjer i over 300km/t i en murvegg å overlever. :scared Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dbpeter Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 NASCAR är motorsport med stort M.Det är faktist jävla kul att se på.Det är en anledning till att det bara är super bowl som är mer sett på tv.Kan inte presis säja att det är så kul att se på rally man får ju sett Mr solberg 4 sek i det han kommer flygandes förbi.Prova att sätta er in i NASCAR så kanske ni finner ut att det är ganska coolt.Men det är vel typiskt norskt att inte tycka om något fördi att man inte skjönner vad det går ut på.Jag har sätt dom 14 racen som har varit och längtar till dom 25 som är kvar Siter !!!The official pimp of dbdragracing!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Har vært flere spektakulære skjedekollisjoner her. Beklager off-topic, men jeg kan bare ikke la denne feilskrivingen gå ubemerket hen. ;) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg