2maz Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Ikke dårlig det for å bare ha vært i dag da :) I løpet av en måned så har vel de som jobber fått lønning, og har noe til overs akkurat der og da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 hvis du går inn på forumet via forsiden hver gang du skal inn så vil du få med deg en del opplysninger... som eks hvordan doneringen fungerer....hvem heier consulting er....forumregler...etc. Alltid like kjekk i trynet... går det ikke an å få roa ned han her litt??? Kan ikke ha sånne administratorer på et så stort forum. Han ødelegger jo stemningen i enhver tråd han svarer på, med frekkheten sin. Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Alltid like kjekk i trynet... går det ikke an å få roa ned han her litt??? Kan ikke ha sånne administratorer på et så stort forum. Han ødelegger jo stemningen i enhver tråd han svarer på, med frekkheten sin. Haakon_A Følger faktisk ikke forumreglene engang.. tell signaturlinjer;) Men Marius, tror faktisk at det kan være lurt å ha den knappen der helt til dere finner noe mindre, slik at man kan få inn betaling i mellomtiden også... evnt. en link X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Alltid like kjekk i trynet... går det ikke an å få roa ned han her litt??? Kan ikke ha sånne administratorer på et så stort forum. Han ødelegger jo stemningen i enhver tråd han svarer på, med frekkheten sin. Er det noe galt med dine antenner? Håkon A opptrer både høflig og hjelpsomt, i denne tråden også. Akkurat nå er det ikke han som er "kjekk i trynet" og frekk. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Et lite forslag til knapp: Si hva dere synes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 eneste jeg kommer på er popups når man går inn på forumet, eller kanskje ett lite bilde med tekst øverst på hver side. Dårlig eller god ide? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Haakon_A Følger faktisk ikke forumreglene engang.. tell signaturlinjer;) Den dagen du har lagt igjen like mye penger på bilforumet som Håkon så skal nok du får lov til å ha 6-7 linjer i signaturen din du også. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Det er alltid kjedelig å se han som eier baren tar seg en gratis øl :D :scared :scared Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Liten vits å sitti å kritisere admin på forumet, det er tross alt hans skyld at såpass mange medlemmer har en plass å spre sine meninger, spørre om hjelp, spre filmene, photoshopping. Så alt i alt tror jeg det ikke er noe problem at han har 6-7 linjer i signaturen sin. Smålig holdning syns jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 jaja...nok om signaturen min....alle kan ikke ha politibiler heller....noen må holde de kjipe i nakken... hva synes dere om 2maz sitt forslag da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 hvis den hadde vært i same blåfarge som sidelinjen så hadde den vært bra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 jaja...nok om signaturen min....alle kan ikke ha politibiler heller....noen må holde de kjipe i nakken... hva synes dere om 2maz sitt forslag da? Hva med å ha en knapp ved siden av post reply knappen nederst, som ser lik ut, bare det at det står "doner" eller "støtt Bilforumet" på.. noe sånn som dette? Endringen er nederst til venstre for de som ikke ser det med en gang... Alternativt kan man ha knappern til høyre ved siden av der man blar mellom sidene i tråden.. De fleste er jo her nede og klikker en gang iblant.. Nå er ikke jeg noen racer med å designe knapper, men her er ideen ihvertfall Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Jeg er fan av simple og cleane ting... Noe sånt: Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Jeg er fan av simple og cleane ting... Noe sånt: Den passer jo som hånd i hanske til forslaget mitt :D Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Enig med ragua om at det enkle ofte er det beste. Finnes også noen flere parametere i linken til Paypal som kan være kjekke å ha med for enkelhetens skyld. F.eks: item_name="Donasjon+til+bilforumet" så eneste folk trenger skrive inn er beløpet :) Det andre som er ett "must" er å faktisk vise Paypal's donasjonssaldo offentlig. "Til nå er det donert kroner xxxxx". En annen "inspirasjonskilde" til donering er en sak som sier "Top 5 donasjoner" - trenger ikke være nevnt navn, det holder å vise det fem største beløpene alene:) Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg