Gå til innhold

Forslag: Donering

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Alltid like kjekk i trynet... går det ikke an å få roa ned han her litt??? Kan ikke ha sånne administratorer på et så stort forum. Han ødelegger jo stemningen i enhver tråd han svarer på, med frekkheten sin.

 

Rolig nå. Jeg og helt sikkert mange andre mener at Haakon_A oppfører seg eksemplarisk når han må svare på mye kritikk o.l.

Aldri opplevd frekkhet fra hans side når han svarer. I tillegg er ikke forumet heldagsjobben hans, han skal tross alt ha cred's for å brukt en god del ubetalt fritid for å gjøre dette stedet så bra som mulig.

 

Er alltid en eller annen som er misfornøyd, og han gjør så godt han kan for å få alle fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Alltid like kjekk i trynet... går det ikke an å få roa ned han her litt??? Kan ikke ha sånne administratorer på et så stort forum. Han ødelegger jo stemningen i enhver tråd han svarer på, med frekkheten sin.

 

At du har konto her er ett privilegie gitt deg av dem som eier forumet (dem du kritiserer), det er ikke en rettighet du har.

 

Og du snakker om frekk? Den største frekkheten jeg opplevd her på forumet er utakknemmeligheten din overfor dem som faktisk har gitt mye av seg selv for å få dette forumet til å fungere. Makan til respektløshet!

Fra FWD vs RWD:

Originally posted by venague

Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ha en knapp ved siden av post reply knappen nederst, som ser lik ut, bare det at det står "doner" eller "støtt Bilforumet" på.. noe sånn som dette?

 

Endringen er nederst til venstre for de som ikke ser det med en gang... Alternativt kan man ha knappern til høyre ved siden av der man blar mellom sidene i tråden.. De fleste er jo her nede og klikker en gang iblant..

 

Nå er ikke jeg noen racer med å designe knapper, men her er ideen ihvertfall

 

15062005014456_doner_her.JPG

 

Å faen, jeg skulle jo sende et svar :o

 

men absolut en god ide!

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du har konto her er ett privilegie gitt deg av dem som eier forumet (dem du kritiserer), det er ikke en rettighet du har.

 

Og du snakker om frekk? Den største frekkheten jeg opplevd her på forumet er utakknemmeligheten din overfor dem som faktisk har gitt mye av seg selv for å få dette forumet til å fungere. Makan til respektløshet!

 

 

HELT enig!

VolvoTore utviser en usmaklig respektløshet ovenfor de som i det hele tatt har gitt han mulighet til å ha noe her å gjøre.

1998 BMW 318i

2005 BMW 116i

1995 Ford Mondeo

1991 Mazda 323

1983 Golf Diesel (52hk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å faen, jeg skulle jo sende et svar :o

 

men absolut en god ide!

 

Hehe, var ikke tanken at folk skulle trykke feil også donere da.. ;) Men det kunne jo kanskje vært noe det også... ;)

 

Neida, men det jeg tenkte på var at de fleste er jo der nede og trykker en elle annen gang iløpet av en dag, så da blir det sett liksom... uten at det blir flasha i trynet på folk..

 

veit ikke om det er mulig engang jeg, men men

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid like kjekk i trynet... går det ikke an å få roa ned han her litt??? Kan ikke ha sånne administratorer på et så stort forum. Han ødelegger jo stemningen i enhver tråd han svarer på, med frekkheten sin.

 

synes du skal rulle inn og holde topic jeg da men.. Siden du har et stort prosjekt på gang, og ikke har råd til å donere en 10-er så kan du vell like gjerne holde kjeft, vi diskuterer nemmlig FOR en donor-knapp :D

 

""And that's the way the cookie crumbles""

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men nå skal det sies at 2U servere er ganske så dyr.

Uninett er "leverandøren" til forskjellige høyskoler i landet. Vet at høyskolen i Molde og Ålesund er direkte tilknytta Uninett. Problemet er at vist noen skal hoste bilforumet så tar den veldig mye av båndbredden. Så de andre som også blir hostet kanskje mister endel kapasitet. Dette er sikkert ikke ønskelig og du får problemer med å finne noen som vil hoste. Norge henger VELDIG etter når det gjelder linje utbyggelse og derfor kan det være lurt å sette serveren i utlandet. Den jeg bruker står i England på 100mbit linje. Telenor har heller ingen plan for å bygge ut linjene her i landet så det er ikke så mye håp de første årene. Kanskje vist vi går sammen og bomber Telenor bygningen da slik at noen andre kan overta...

 

Ja, mennesker gjør ofte feil, og når noe går feil er det som oftes menneskelig svikt. Det er såklart greit å ha en person som er "ansvarlig" for at serveren kjører. Men at en person skal sitte å se på led'en på serveren 24/7 er vel ikke nødvendig. Er jo bare å sette opp overvåkning på den så vist noe går galt blir det sendt en automatisk SMS til sys.adm. Som nevnt i forrige innlegg jeg skrev er det jo remote control på de aller fleste servere. Så sys.adm. trenger jo bare en laptop og internett forbindelse for å nå serveren. Er det hardware feil må han såklart fysisk inn til serveren. Derfor er det greit å ha en backup server som kjører speiling av primary server.

 

Dette kan vi sikkert diskutere i åresvis... :)

 

Års diskusjon ja ;) hehe.

 

og hvorfor ikke et SAN? jeg hadde følt meg en hel del tryggere hvis det hadde blitt kjørt san. og en bitte liten tape stasjon så har man det man trenger.. konstant backup og backup taper så ofte det da måtte ønskes.

Man kan også få leie plass og drift av server, med vidlikehold osv på Active ISP. kan man også velge selv om man vil sette inn sin egen server eller om man vil leie den også.

Jeg har tildligere vært inne hos dem og plukket ut data fra en av jobb serverne som vi hadde "sjult" der inne.

 

Jeg husker ikke hvordan nett det er der inne. men det går for det meste i 1Gbit fibernett lokalt, og det er 100Mbit nett ut. etter hva jeg husker. men er ikke sikker.

 

Få fram hva penga skal gå til. Hva er det dere velger og gjøre?

Og sitte hjemme med servern mellom beina og redd for at den skal falle sammen er ihvertfall ikke så lurt.

 

Penger får dere av meg uansett men ;)

- Honda Civic HB 97 mod, 1.5i Ls Vtec - i bruk

- BMW 520i 85 mod - noen som vil ha delebil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår