Hans Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Noen som har no info..? Hørt at det er avlyst..? Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Hmm, hvor har du hørt det er avlyst!?? Jeg har da jaggu tenkt meg bortover jeg men... Står litt om det på slutten av denne tråden: http://www.bilforumet.no/topic/70350-gardermoen-til-helga/?do=findComment&comment=734487 Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wkz[L] Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 sto i romerikes blad i dag at de hadde masse påmeldte da! hadde sikkert vært kult og vært der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Det er 150 team eller noe som er påmeldt, og det er M Y E!!!!!!! Ska bli stygg artig. Eneste som er drit er at det er konsert i dag, så må passe litt på hvor mye en har i seg. Siste jeg har lyst til å oppleve når jeg er fyllesjuk og skjelven, er flere tusen hester som suser forbi på 5 meters avstand.......... Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Juni 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Men da er saken biff, JEG DRAR!! Går ikke glipp av det i år også ass... Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 men hvor hørte du at det var avlyst?? Denne posten som er postet på denne linken tilsier nok at det ikke er avlyst iallefall: http://www.norskdragracing.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=445#445 Her står det også litt om klasser og sånt ;) http://www.norskdragracing.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=444#444 Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lowrider Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Jeg var der i dag og det var dritbra, masse råe svenskebiler vi aldri har sett før. Det er over 180 team der. De svenske klassene kjører stort sett "ekte" dragracing, raskest mulig med handikap start. Jeg håper det kommer flere og flere nordmenn i disse klassene slik at vi slipper de kjedelige "idealtid" klassene. DEM HAR OGSÅ SATT OPP ØLTELT.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Øltelt er det siste jeg tenker på nå. TRU meg. Nå bærer det i seng etter en sinnsvak konsert, og forhåpentligvis kommer jeg meg oppat kl 8, etterpå!? Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg