Peri Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 er vinduene limte på vindusheisen på audi 100 2.3 91mod? peri Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Nei, er skrudd eller festet med popnagler. (C4) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peri Skrevet Juni 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Nei, er skrudd eller festet med popnagler. (C4) nej er jo ikke det... det jeg mente var om de var om ruta var limt fast i heisen.. skal legge solfilm på rutene så tenkte det ville bli bedre om jeg skruddeut hele ruta..? skrudde av dørtrekke for å sjekke.. de var limt fat på støtta som er festa i wire som igjenn går på vindusheisermotoren (elvindier) men om jeg skrur ned feste i motoren vil jeg vell få ut rutene vil jeg tro :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
one Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Du får lett ut ruta, men det festet blir sittende igjen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peri Skrevet Juni 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 hvordan løsna du den "pinnen" som holder ruta i det vertikale sporet den glir i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
one Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Du pirker ut det lille metallklipset som du ser på bildet... den hvite plastgreia skal stå mellom klipset og festet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg