Gå til innhold

Har montert 9x16 nå, Borbet T, hvor stor spacer?

Ranger emnet

tplassen

Anbefalte innlegg

Hellu godtfolk!:)

ENDELIG har jeg fått klemt på noen fete 9x16 labber på bilen:) Problemet er at det er utrolig minimal klarering fra felg til bakstillinga..enda så har jeg satt på 4mm spacer..

Innpresset er på 30.

Hvor stor spacer burde jeg klemme på?? tenkte kanskje noen av dere 9x16 folk har litt erfaring fra dette:)

Neste steg blir nå å skamsenke bilen:D er bare senket 40 foran og bak nå, så det er laaangt ifra nok for meg:)

takker for alle svar!

9x16montert.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har ET30 på disse.. kjører med 4mm spacer nå, da har jeg akkurat klaring fra bakstillinga..prøvekjørte den ista i Otta..funka gull det, men det er ikke akkurat særlig bra om jeg kjører hardt på en diger dump så det eventuelt slår bort bakstillinga... er virkelig minimal klarering..

Har hørt på pris for 2 stk 15mm spacere hos H&R nå..håper de ikke er knalldyre..må ha lengre bolter også...

burde gå bra med 15mm spacer i allefall...har veldig god plass frem til hjulbua!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er bjelken som går forfra og bak til spindel - med foring fremme det er snakk om er det ikke problem å kjøre med dette.

Hadde et bankkorts mellomrom mellom der på forgje bilen ... Blir aldri mindre så sant ikke hjullageret blir så slakt at det kommer borti....

Jeg hadde et 25 ...

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for gode ord Perry!:)

TSW felgene blir sendt oppover til Tromsø imorgen de, byttehandel med TSW felgene mine skjønner du.

Ellers så kunne jo du fått kjøpt dem:)

kommer du på Streetmeeten på Otta den 2 Juli du eller?? Noen andre Golf 2 på forumet her som kommer?? eller som vet hvor Otta egentlig er??:D

Kan si det sånn at det er i allfall 50stk som kommer dit!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider