Gå til innhold

Sprek motor eller tøff styling: Hva ville du valgt?

Ranger emnet

Majestet

Anbefalte innlegg

Originally posted by Majestet

Ikke for å være pirkete, men jeg skulle gjerne sett deg utdype dette. :)

Javell..

Norsk politi norske lover. 80 grense på motor veien. SUGNE veier med hull store nokk som skyttegraver

Er det noe mere jeg trenger å¨utdype da? Hva skal du med med over 250hk anyways. Ikke at noen av dere tør å utnytte det på norske veier en gang...

Noe mere du lurte på?

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by Calib'R

med så store hull kan det bli dyrt med styling etterhvert.

For exempel ja!..

men alikevel. hva skal du med mye motor når du ikkekan utnytte den? Da vil jeg heller ha en bil som ser kul ut. samma faen hvor ræva den går!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoLimit

Jeg går for utseende før motor.

Ja det er jo kult med masse power, men jeg har ikke noe behov for det i det hele tatt. Jeg vil ha en bil som kommer seg fremover og bakover, og at den ser fin ut! :) ( I mine øyne )

Helt enig med deg på den!!

- STORT bensin forbruk

- Fortere slitedeler

- Man har ikke nytte av motor OVER 250hk i det heletatt om ddu ikke er på bane

- Motorhavari/etc etc

Defor styling!

- Ser pent ut

- MYE billigere

- Slipper å bytte det/deler

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt enig med tidligere utsagn; så lenge motoren er over eit visst nivå slik at du kommer deg noenlunde frem uten å slite ut girkassen, så er det vel litt viktig at bilen ser noenlunde ut.

Ikke vits med en skabbete, bulkete gammel bil med sykkeldekk og V8'er. Greit nok at det er gøy å kjøre fra folk med det, men hallo?? Er jo litt gøy å ha en bil som folk kan kommentere når den står parkert og.

Men misforstå meg rett; alt med måte. Noe av det verste eg ser er en komplett M3 stylet E36 som ser jævla feit ut, for so å vise frem de nylakkede trommlene bak, hvilket tyder på 316. mad:

Ikke vits å gi seg ut for å være noe man ikke er liksom, men det går da an å ha en fin bil forde, slev om det er en Golf 1.6 75hk, så lenge du ikke har såpass med optikk på dn at du vil folk skaltro det er en G60/VR6 eller liknende.

Personlig kjører eg 324Td, som ikke er mer enn 116HK i, bilen er ikke "stylet" men den ser ganske fin ut fordet og det er eg fornøyd med. men eg skal innrømme det var gøy før da eg hadde en 92 Mazda 626 2.5 V6. den såg ut som en familiebil med 17", men endte opp med å rævkjøre en del pappagutter i farens BMW eller AUDI. Kjekt.............:D :D :

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

Helt enig med deg på den!!

- STORT bensin forbruk

- Fortere slitedeler

- Man har ikke nytte av motor OVER 250hk i det heletatt om ddu ikke er på bane

- Motorhavari/etc etc

Defor styling!

- Ser pent ut

- MYE billigere

- Slipper å bytte det/deler

Enig jeg å, selv om jeg går etter motor neste gang.

Og hvor mange gidder å betale avgifter av det de trimmer.. er jo en del som har biler som er registrert etter 1996 og trimmer.... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

Enig jeg å, selv om jeg går etter motor neste gang.

Og hvor mange gidder å betale avgifter av det de trimmer.. er jo en del som har biler som er registrert etter 1996 og trimmer.... :rolleyes:

betale avgifter?... erre faen meg noen som gjør det oxo... "dumhet"

nei men seriøst. jeg VURDERE å gi faen i turbo prosjektet. for dette er som sagt min daglidags bil og ikeno leke kjerre.... og jævli kjipt å måtte bruke 400kr på bensin hver jævla dag som f.eks. feter'n min...

Automat gira Pug 406 2.0l fra lysaker til risløkka (mitsubishi motor forum) + tilbake. Tom tank!....

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

Javell..

Norsk politi norske lover. 80 grense på motor veien. SUGNE veier med hull store nokk som skyttegraver

Er det noe mere jeg trenger å¨utdype da? Hva skal du med med over 250hk anyways. Ikke at noen av dere tør å utnytte det på norske veier en gang...

Noe mere du lurte på?

Javel. Du visste ikke at det er 100 km/t grense i Norge? Videre er det vel ikke kun for å holde "høy" fart man har kraftig motor, er det?

"Noe mer du lurte på?" Ja, dette: Hvordan kan du uttale deg på vegne av alle her inne hva man tør eller ikke tør, tøffen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Majestet

Javel. Du visste ikke at det er 100 km/t grense i Norge? Videre er det vel ikke kun for å holde "høy" fart man har kraftig motor, er det?

"Noe mer du lurte på?" Ja, dette: Hvordan kan du uttale deg på vegne av alle her inne hva man tør eller ikke tør, tøffen?

Fortsatt.... HVA SKAL MAN MED SPREK BIL I NORGE!!!!!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo DRITkult da med en bil som går rått!

Hadde jeg hatt en bil med rundt 300hk så skulle jeg da alltids funnet plasser jeg kunne lekt meg litt ....

MEN.... jeg trenger det ikke... har ikke behov for det...

Jeg klarer meg med de 125hk jeg har jeg... Vil heller ha en fin bil med liten motor enn en STYGG bil med masse motor... :rolleyes:

That`s me! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider