Gå til innhold

Corolla GT

Ranger emnet

Sundepølso

Anbefalte innlegg

Hekken er ikke ferdi:P skal kappes så den ikke blir så lav, gitter, å MYE sparkel å pussing:P fronten er konge... beviset på at en orgfanger kan bli helt grei med litt fantasi og glassfobersparkel, fiber, og byggskum:P

- 1992 Toyota RotteRolla

- 2005 Husaberg 650

- 2009 Kawasaki Z750

X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line

X 1996 Vw Golf3 Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heisann! Nå blei jeg jaggu glad:) desverre for få som gidder å bygge AE82 lenger. Hadde en selv tidligere, min første kjærlighet! Jævla morsom bil, og jeg har savna den fra dag en. har angra på at jeg solgte den, Men jeg ville ha 200sx. Da jeg skulle lever den til den nye eieren kjørte jeg 200`n, og en kompis kjørte Corolla`n. Tror kansje det var Simen (Skidracer)? Jeg kjørte faktisk alt det den jævla bilen gikk, men Corollan bare forsvant sakte i horisonten... Artig scenario, og fra det øyeblikk har jeg angra bittert! Huff!

Må ha en sånn igjen, som TINE ville sagt det: Må ha det! Bare må ha det:) Min var foresten Panda (hvit og svart). Synes det er litt tøft jeg da:) Så hadde jeg frontfanger bygd om fra Skoda RS. Kos deg med bilen, Sørg for å ha stram brekkvaier og litt ivrig pedalteknikk, og jeg garanterer deg The time of your life:)

90`Nissan 200sx S13

71`Austin clubman mini

96`Opel Astra frue-edition

(sånn med to dører for mye)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om en utrolig kul blågrønn farge som jeg tror ville passet. Den er til 66 biuck wildcat, og heter "GMA 66CC" i sikkens farge system, mener jeg å huske.

Edit: retta fargekoden.

Kjenner du igjen fargen her? http://buicks.net/years/66/66paint.html

Fant ikke noe på den koden.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner du igjen fargen her? http://buicks.net/years/66/66paint.html

Fant ikke noe på den koden.

Er virkelig ikke sikker.. Ser ut som blue mist.. Men ikke helt lik. Dårlige bilder:( Var blå, med grønn refleksjon. Originalfarge på 60talls buick. men koden er henta fra fargekartet til sikkens etter at jeg spurte om den da jeg så en bil på phoenix, så den skal finnes.

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider