Gå til innhold

Laksetrapp

Ranger emnet

mmh

Anbefalte innlegg

Kan ikke han bare få kjøpe seg en nå da uten at noen skal håne/slakte hva det er dere gjør..

Han vil ha det, han liker det.

Han ønsker å få tak i en !

Og han er nåk ikke interisert i å høre på alle negative kommentarer.

Jeg har en vis du vil ha! Men den er litt skadet da.. :) men den funker helt fint! :naaaws

Nei fy f., folk som liker laksetrapp skal slaktes og rævpines så det holder; såpass må man tåle å høre når man kjører Volvo 240.. knock :ratatatat : anger2 :hammer :pisser:

Jeg blir kalt råner og blir mobba hver dag for det, men driter i hva andre synes og har blitt herdet med årene :evilspide

Samme gjelder her sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg for min del, beholder min laksetrapp.

Det var original-utstyr på min bil!

laksetrappen min ser også veldig fin stand ut.. flere har kommentert at den ser ny ut! (vinylspray, hehe.)

edit:

laksetrapp, snowcap og gr.a. vinge passer sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del, beholder min laksetrapp.

Det var original-utstyr på min bil!

laksetrappen min ser også veldig fin stand ut.. flere har kommentert at den ser ny ut! (vinylspray, hehe.)

edit:

laksetrapp, snowcap og gr.a. vinge passer sammen..

Enig med deg ;)

Jeg har også original Volvo laksetrapp, ikke no sånn jalla Autoplas... :rolleyes:

[x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX

[x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har planer om laksetrapp så kjører ikke jeg bilen din neste sommer..og 245'n får du ikke sitte på med hvis du truer med laksetrapp på 2-dørr'n.....så da blir'e apostlenes hester på deg, kammerat! sombrero

Når folk sier at gutta på volvo delen er mestre i å spore av topic....så trur jeg de har rett.

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokker, ingen som blir provosert her da enda jeg forsøker så godt jeg kan! Volvofolket har jammen meg lang lunte, spesielt de som digger laksetrapp.. :)

Så du går inn for å provosere?

Hvorfor det? har du ikke noe annet å bruke tiden din på?

Volvo 240 Lazer blue

*Volvo 940 Turbo

*Volvo 740 Turbo

*Volov 745 gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider