Kenth Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Jeg har ingen dørhåndtak og har EL åpner med fjernkontroll. Men nå har den faen meg klikket... Skjer ingenting når jeg trykker på knappen. Får heller ikke skrudd på alarmen. Satte i nytt batteri i kontrollen men funket ikke.. Noen som har noe peil hvor jeg skal byne? EVT rele? Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S_p Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Hør med noen som driver med det, de kan sjekke om kontrollen er defekt, begge mine var det . Byttet begge så funka det fint .. !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Juni 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Var en kortsluttning og dårlig kontakt på rele! Nå er det i orden :) Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 ikke morro når d skjer:Shehe.. bra u fikk fixa d da!! fet bil btw!(vis d er din dn på bilde ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Juni 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 ikke morro når d skjer:Shehe.. bra u fikk fixa d da!! fet bil btw!(vis d er din dn på bilde ) Nei det var jævlig surt, glad jeg fikk fixet det :) Er min bilde på bildet jah... Takk :) Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg