Gå til innhold

Tråden om min Passat

Ranger emnet

Kurtemann

Anbefalte innlegg

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jo takk for det, en tråd er mye mer interressant hvis man har hyppig med bilder.

Slenger ut med det samme noen bilder av lufttilførselen jeg har klint opp til green filteret. Blei ikke super pent, men da puster bilen litt lettere.

Først fra en vinkel:

lufttilgreen3.jpg

Så en annen vinkel:

lufttilgreen.jpg

Også fra utsiden, ser at RS fangeren er litt sliten i lakken og har noen sprekker men men..:

lufttilgreen2.jpg

Denna faenskapen her gjør så bilen lekker bra med olje, jævli irriterende, MER JOBB!!!:

oljefaen.jpg

Har lagd en liten morsomhet etter innspirasjon fra en kamerat som har det samme, en jack input i dashbordet som skal kobles direkte på stereo anlegget.

Så kan passasjeren sitte å spille el-gitar på lange kjedelige bilturer :)

gitarkobling.jpg

Tia flyr når en mekker på bil, klokka blei plutselig langt over leggetid:

klokke.jpg

[ ] 98' BMW E46 M-Optic

[x] 90' VW Passat GL 1,8i

[x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak)

[x] 87' VW Golf GL 1,8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Oisann, det er liv i tråden min enda ja!

Tror ikke det skjer stort nå mot vintern. Har klint på vinterhjula kjipe 14" fondmetal felger.

RS fangeren har allerede fått svi litt, mye mulig den byttes på nyåret. For den kommer til å få en hard vinter imøte.

Ellers, har jeg fått på toppstripe og nakkestøttetrekk med VW logo.

Skal se om jeg får ordna vinterbilde.

[ ] 98' BMW E46 M-Optic

[x] 87' VW Golf GL 1,8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Oisann, det er liv i tråden min enda ja!

Tror ikke det skjer stort nå mot vintern. Har klint på vinterhjula kjipe 14" fondmetal felger.

RS fangeren har allerede fått svi litt, mye mulig den byttes på nyåret. For den kommer til å få en hard vinter imøte.

Ellers, har jeg fått på toppstripe og nakkestøttetrekk med VW logo.

Skal se om jeg får ordna vinterbilde.

ja rs fangern min måtte jeg ta av ved første sne daling:( så kjører med orginalfanger:(

den abt grillen har du den enda???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja rs fangern min måtte jeg ta av ved første sne daling:( så kjører med orginalfanger:(

den abt grillen har du den enda???

ATB grillen solgte jeg i sommer.

RS fangeren min har fått mye juling. Tipper jeg fikser det til våren også mulig jeg selger hele bilen.

Har lyst på noe litt nyere med litt mer futt i!

Mulig stasjonsvogn neste gang også..

[ ] 98' BMW E46 M-Optic

[x] 87' VW Golf GL 1,8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monterte oljetrykksmåler på 240n i sin tid. Tips. Gjengeteip. Eneste måten jeg fikk det tett på. Oljen trykker seg opp igjennom gjengene og ut. Mista 1 liter på 0 komma niks når jeg ikke fikk det tett første gangen. Heldigvis så jeg det og fikk tighta litt mer så det ble tett.

1998 VW Passat 1.8T Tiptronic

X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monterte oljetrykksmåler på 240n i sin tid. Tips. Gjengeteip. Eneste måten jeg fikk det tett på. Oljen trykker seg opp igjennom gjengene og ut. Mista 1 liter på 0 komma niks når jeg ikke fikk det tett første gangen. Heldigvis så jeg det og fikk tighta litt mer så det ble tett.

Veit, brukte gjengeteip og locktite for gjenger.

Da blei det tett.

Lakk jo nesten en halvliter i uka istarten!

[ ] 98' BMW E46 M-Optic

[x] 87' VW Golf GL 1,8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 months later...
  • 2 weeks later...