Gå til innhold

Her er min 318 som blir 325!

Ranger emnet

Ferrari

Anbefalte innlegg

forklar alt om hvordan du kobler det elektriske.. med de 2 sensorene som sitter på girkassa og slikt! ang effektanlegg så er org 325 grenrør veldig gode. det er 2 x 2" så det blir på en måte 4" hvis du setter det til en :P bare bytt lyddemperene.

hmm: pi * r^2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Nå har jeg fått masse deler:D Har nå tre BMW 6'ere! En 320i og 2 325i motorer. Motorene er defekte, skal derfor plukke fra alle motorene så det til slutt blir en virkende motor:) Har motorledningsnett, faktisk to stykker! Har fått meg komplett 325 forstilling og bakstilling! Er det noe billigere alternativ enn pulverlakkering å bruke på understellsdelene? I tillegg til alt dette har jeg en del ekstra motordeler, som en kam, en ekstra top(den skal jeg bruke), "nytt" innsug til 325 ++

Har også 325 eksosanlegg og mørke baklykter og ekstra frontlykter +++

Masse fine deler vel og merke!:D

Noen som er interessert i trimma 318i motor med girkasse og ledningsnett da?

Kommer bilder av alle tinga forhåpentligvis i morra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått masse deler:D Har nå tre BMW 6'ere! En 320i og 2 325i motorer. Motorene er defekte, skal derfor plukke fra alle motorene så det til slutt blir en virkende motor:) Har motorledningsnett, faktisk to stykker! Har fått meg komplett 325 forstilling og bakstilling! Er det noe billigere alternativ enn pulverlakkering å bruke på understellsdelene? I tillegg til alt dette har jeg en del ekstra motordeler, som en kam, en ekstra top(den skal jeg bruke), "nytt" innsug til 325 ++

Har også 325 eksosanlegg og mørke baklykter og ekstra frontlykter +++

Masse fine deler vel og merke!:D

Noen som er interessert i trimma 318i motor med girkasse og ledningsnett da?

Kommer bilder av alle tinga forhåpentligvis i morra:)

ER ikke noe annet alternativ som blir så strøkent til så vettig pris.........pulverlakkering er dt beste du kan gjøre på de understellsdela dine, hvis du har gjort dt en gang ordentlig så holder dt lenge ikke sant, er ikke noe vitsi å gjørra dt 14 ganger dårlig, like greit å gjøre dt strøkent med en gang;)

tjener ikke så jævlig mye på å gå å kjøpe spraybokser azz!!!

1973 Ford Pinto (med 302HO v8) sombrero

1968 Volvo 144 (75HK) :pimp

V8 er tingen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på understellet ditt kan du bruke det jeg har brukt...det er like bra som pulverlakkering og er mye billigere! lakken heter temadur 90... det er en 2 komponents(trenger altså herder i tillegg) polyruethane/epoxy lakk, som både kan males og lakkes!

Takker for tipset!:)

Om noen er interessert i å bygge 325i motor så kom med bud da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider