The cowboy Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 den der ligna på den som det var tatt bilde av på svinesund for litt siden.. der han som kjørte den kjørte svin inne på en p-plass med masse folk rundt seg!! (hadde samme felger og frontfanger hvertfall..) (tenker da ikke på et treff, men vanlig shopping dag i svinesund) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER_LOVE Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 få en M3 front på den så er den utrolig lekker....etter min mening da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Ingen kommentar, bare skamfull. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Et slag i trynet til alle E36 eiere... Måtte alle skamme seg på vegne av dette "Oh-I-Think-I-Went-Overboard prosjektet". Nei, og nei, dette var grufullt! Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Hvem kjøper noe slikt? Dette var værre enn plastikkstyla Volvo 240 Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 fet ass chicken Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morphinytry Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 mener å huske at dette er en 320 eller 325........har truffet den noen ganger på veien. men det er sykt sjelden at den har rullet rundt på vanlige veier her i området. Grom lyd er det ihvertfall. Siter _____________________________________________ BMW 316/318 1992 (vraka) MX-5 Hero Nardi 2003 Turbo (solgt) Volvo V50 1,6D 2006 Ford Fiesta 1,3 1995 (Vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Fy faen for en RÅ bil! Noen som vet hvor jeg får kjøpt den stylinga? Pris? Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 den monster fronten der er noe av det styggeste jeg ser på en bil uansett merke... Fjern vingen, sideskjørta og frontfanger...sett på seidl front av noe slag og M3 skjørter så vil denne se mere enn bra nok ut... Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 sick sick sick sick sick Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolk Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Fy flate... Ganske så sikker på at den der er "stylet" av en av våre nye landsmenn, de har en VELDIG MERKELIG smak og stil når det kommer til biler. (Ikke bare biler da.) Men uansett, den der bilen er jo ødelagt.. :scared Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 godt å se folk tør å gå sine egne veier..:) Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 lyrer på hva som er mest ufyshelig.. dette? eller dette? og er det 16" på den? ser faenma ut som det er 16" eller 15" se da! bitte liten med balong dekk! Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolk Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 godt å se folk tør å gå sine egne veier..:) Det er greit at folk går sine egne veier, men HALLO! Alle og enhver må da skjønne at det her kan ikke bli bra, og da stopper man opp og tar konsekvensene av det og endrer på det! Folk med litt oppi toppen gjør ikke noe sånt, og jeg trodde at folk med minimale hjerneceller gjør heller ikke noe sånt, men tar jeg virkelig så feil av dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
algaman Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 den bilen er støgg...vanvitti støgg...og dt gjør den isje noe noe mere støgg at den har 16" original felg, får selgeren dt han krever for den støgge bilen så hopper eg i nærmeste sjø på sekundet, og det lover eg.. men..dt skal sies at eg ikke liker E36 fra før av då...har sett noen fine eg kunne tenkt meg...har sett Mr. and Mrs. Smith idag..der dt var med TRE stk E46 M3, og motorlyden fra de i KP1 Bergen Kino var vanvitti deilig..elsker de bilene...E46 M3 altså :D Siter x Mazda Mx-3 1,8 V6 2006 Opel Astra GTC 2.0T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg