Gå til innhold

neeeeei...bmw"n starter ikke...hjelp!!!

Ranger emnet

torbjørnbmw316

Anbefalte innlegg

da er jeg forbanna igjen,hadde nettopp fådd fiksa inn nytt bakhjuls lager å skulle ut å råne litt me det nye 60/40 senkesettet...men neida....da ville faen ikke bilen starte....å det er faen ikke gnist på den heller.....noen som vet hva det kan være....muligens coilen eller styreenheten kasnkje,men den er jo nettop skiftet for ikke lenge siden....er takknemlig for svar!!! 316i 89 modell m40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. du har ikke hatt motorvask?

Her er det nok bare å begynne å feilsøke fra plugger og bakover.. Kjedelig jobb, men det er ikke alltid lett å si hva som er feil ;)

[o] BMW 320i 87' (Parkert)

[x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka)

På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jau da har jeg vært på Grostad MC center og testa coilen,den fungerer godt,er sikkert noe annet,batteriet mitt er gåent så måtte bruke startkabler fra fattern sin bil i går,håper det ikke skjedde noe kødd med det elektriske systemet da vi prøvde dette.kunne jo også være stiften som har fådd et belegg på seg,for bensin pumpa hører jeg ikke går.....mistenkelig....er det stiftløst tennsystem på m40 motoren?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpne opp fordeler lokket ditt da.. Sjekk etter fukt og irring.. Eventuellt kan du ta litt sandpapir og pusse litt. Hvis du har tilgang på multimeter kan du jo også måle motstanden i pluggledningene

[o] BMW 320i 87' (Parkert)

[x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka)

På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å så det slik er det ikke småtteri vi snakker om,geni som jeg er så fant jeg ut at det var styreenheten som har tatt kvelden,dette har skjedd før så jeg fikk en brukt en som virket til emmsport for 3000 kr,nå har denne klikket også.DRIT!!! har 3 måneders garanti på denne,så skal kreve ny på mandag,ikke bra dette ass!slipper vertfall å gå rundt å ha angst å ikke vite hva dette var for noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...

Du torbjørn! Æ komme i fra Trondheim æ å sjø! Så har æ fått ei ny M5 nå, så skal vi ha et lite show førstkommende lørra, på stripa... Burning og racing osv... Du veit! Så æ lurte på om du kunne tenkt dæ å være testsjåfør? Du virka jo som en erfaren og god sjåfør? Hvordan gåre med deg om dagen?

Vi snakkast nærmare! :spider

- BMW 745li - BMW E60 M5 - BMW M3 E46 - BMW X5 4.8is - BMW 330xi E46

x Ferrari 360 modena - x Maserati 3200 - x Mercedes CLK 55 AMG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du torbjørn! Æ komme i fra Trondheim æ å sjø! Så har æ fått ei ny M5 nå, så skal vi ha et lite show førstkommende lørra, på stripa... Burning og racing osv... Du veit! Så æ lurte på om du kunne tenkt dæ å være testsjåfør? Du virka jo som en erfaren og god sjåfør? Hvordan gåre med deg om dagen?

I hælvette så gjevt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- BMW 745li

- BMW E60 M5

- BMW M3 E46

- BMW X5 4.8is

- BMW 330xi E46

x Ferrari 360 modena

x Maserati 3200

x Mercedes CLK 55 AMG

Hehe, you are the Man! :D

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider