Willypolly Skrevet Mars 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 Finnes det ikke en grav eller noe, der man kan komme under bilen å få sjekka ståa, uten å måtte ta bilen inn på verksted? Bor i Trondheim, så det er der jeg leter etter... Er takknemlig for tips:) MVH WP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 leite rundt på kirkegårder... eller så kan du jo bare, plukke med deg fatters og 2 spader så får dere grave opp bakhagan.. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Mars 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 Originally posted by Willypolly Finnes det ikke en grav eller noe, der man kan komme under bilen å få sjekka ståa, uten å måtte ta bilen inn på verksted? Bor i Trondheim, så det er der jeg leter etter... Er takknemlig for tips:) MVH WP Kjenner du ingen som har bensinstasjon eller lignende som kan låne deg smøregrava noen minutter? .. Skader vel ikke å spørre .. Værste du kan få som svar er nei, eller at du må betale for det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 Nå vet ikke jeg hvordan bil du har. men ellers kan du jo gjøre slik jeg gjorde på hytta mi da jeg mekka rally bilene... Bygge opp av paller.... i høyde at man kan sitte på knæra..ikke minst ligge under... Sjekk tegninga.. TRYGT er det faen meg å! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg