bing Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Er det bare meg eller er det noe som ikke HELT henger på greip her.. Ferrarien koster 2.5 millioner, har en V-åtter på 190 hester under panseret. Toppfarten er 315 km/t og 1-100 går på 4.0 sekunder. dagbladet Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Sims] Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Ferrarien koster 2.5 millioner, har en V-åtter på 490 hester under panseret. Toppfarten er 315 km/t og 1-100 går på 4.0 sekunder. Retta nå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Er det bare meg eller er det noe som ikke HELT henger på greip her.. Ferrarien koster 2.5 millioner, har en V-åtter på 190 hester under panseret. Toppfarten er 315 km/t og 1-100 går på 4.0 sekunder. dagbladet "Ferrarien koster 2.5 millioner, har en V-åtter på 490 hester under panseret. Toppfarten er 315 km/t og 1-100 går på 4.0 sekunder" Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Juni 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 kanskje jeg skulle fått meg jobb i dagbladet så dem hadde sleppi det der :p Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 kanskje jeg skulle fått meg jobb i dagbladet så dem hadde sleppi det der :p det hadde det!!! hehe er ikke de første og sikkert ikke de siste som trenger det eller!!! Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Noen som husker den filmen på dagbladet om hun dama som testet murcilago og så vidt turte å ta bilen opp i 3dje gir:D:D Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 er ikkje motoren bake? dvs ikkje under panseret? Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 jeg kaller no det som er over motoren panser jeg.. uansett hvor på bilen det er.. :) så bobla har panser bak og bagasjelokket foran,, Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subsuki Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Møtte Riise i det nye italienske gliset hans på By the way ved sande i går. Vi kom med gatebil GT40`n og den svarte supraen på hengere og spurte om ikke Riise ville stille Ferrarien ved siden av de for å ta et litt kult bilde.... ....Hvor av John Arne bare fnøys av forslaget, satte seg i den røde fare og seilte avgårde :cab .For en stoooooor idiot den mannen er...bare den holdningen han hadde provoserte meg skikkelig :deng .Var liksom "tror du JEG gidder å mingle med dere ukjente idioter" :cool: Ellers var det en fin dag :biker Siter ***Orji*** 1991 E34 M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Møtte Riise i det nye italienske gliset hans på By the way ved sande i går.Vi kom med gatebil GT40`n og den svarte supraen på hengere og spurte om ikke Riise ville stille Ferrarien ved siden av de for å ta et litt kult bilde.... ....Hvor av John Arne bare fnøys av forslaget, satte seg i den røde fare og seilte avgårde :cab .For en stoooooor idiot den mannen er...bare den holdningen han hadde provoserte meg skikkelig :deng .Var liksom "tror du JEG gidder å mingle med dere ukjente idioter" :cool: Ellers var det en fin dag :biker kan vi få et bilde av dine bilder da? dagbladet og alle andre norske nyhetsaktører mangler en samlet bilavdelig! - samme nyheter i bedre og mer utbredt format! eller er det bare meg? Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Edge Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Møtte Riise i det nye italienske gliset hans på By the way ved sande i går.Vi kom med gatebil GT40`n og den svarte supraen på hengere og spurte om ikke Riise ville stille Ferrarien ved siden av de for å ta et litt kult bilde.... ....Hvor av John Arne bare fnøys av forslaget, satte seg i den røde fare og seilte avgårde :cab .For en stoooooor idiot den mannen er...bare den holdningen han hadde provoserte meg skikkelig :deng .Var liksom "tror du JEG gidder å mingle med dere ukjente idioter" :cool: Ellers var det en fin dag :biker Er ikke det typisk oppførsel for den typen skapninger da.. The Edge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subsuki Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 kan vi få et bilde av dine bilder da? dagbladet og alle andre norske nyhetsaktører mangler en samlet bilavdelig! - samme nyheter i bedre og mer utbredt format! eller er det bare meg? Regner med at det er bilder av bilene og ikke bildene du mente...hehe sombrero Vi tok masssssse bilder, så det legges vel ut på Gatebil.no snart. Var på Streetshow, fy flate som de kan feste i Skien....og så mye fine damer :titties: Vært gøy om Henrik hadde kjørt etter Riise med GT40`n....hadde kjørt i ring rundt ferrarien..hehe.Menmen, kan hende Risse hadde dårlig tid eller noe, men hadde ikke trengt å oppføre seg sånn. Siter ***Orji*** 1991 E34 M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg