KriegHeim Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Jeg har ett lite problem, det er at det ikke virker som om forsterkeren min ( audison LRX1.400 ) får nok signal inn.. Altså, jeg er oppe på 8-9 på gain på denne ( maks er 10 ) og ved fullt volum vrenger det seg ikke. Men den leverer heller ikke det jeg ønsker av lydstyrke.. Da tenkte jeg kanskje at den ikke får nok volt inn på signal inngangen, da VDO spilleren min leverer vel 1.5v-2v, derfor tenkte jeg på ett sånt aktivt delefilter, f.eks dette : Problemet er bare at audisonen tar maks 5 volt inn, cadence leverer 7 volt.. mulig det går ann å justere det.. Men blir det ikke mye støy av noe slikt? jeg vil fortsatt ha den rene og fine lyden som er. Ny spiller blir det ikke med første, det har jeg rett og slett ikke råd til! Så da blir det linjedriver da? eller? Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Hvor mye koster delefilteret? Kanskje det lønner seg å kjøpe brukt spiller med bedre linjenivå? Syns dette i det hele tatt høres noe merkverdig ut. Mener du at selv med spilleren på maks, får du ikke lydnivået du vil? :O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Du kan jo kjøpe en brukt spiller, det er en luggum JVC spiller til salgs her på forumet. Selger du din gamle for enfemhundrings og legger til to lapper til så har du den :) Vet ikke hva det delefilteret koster, men helt gratis er det sikkert ikke. Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Juni 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Hvor mye koster delefilteret? Kanskje det lønner seg å kjøpe brukt spiller med bedre linjenivå? Syns dette i det hele tatt høres noe merkverdig ut. Mener du at selv med spilleren på maks, får du ikke lydnivået du vil? :O Nei, med spilleren på fullt volum så får jeg enda ikke den lydstyrken jeg vil, har prøvd forsterkeren og subbene på en ny pioneer spiller, og de ble en helt annet lydnivå enn det blir til meg.. :( Delefilteret koster 1400 kr.. Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Konklusjon: Bytt spiller. ;) drit i det filteret å legg pengene i en bedre spiller. Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Blir det ikke bedre lyd med et slikt filter da? Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg