Henke Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Hei.. Tenkte jeg skulle kjøpe effektanlegg til a3'en min. Tenkte i første omgang å kjøpe kun bakre potte.. Har sett litt på Sebring da det var dette jeg fikk anbefalt på AST performance, men det er en smule dyrt. Lurte på om det var noen som hadde noen andre forslag til andre merker eller om det er noen som har erfaring med å bestille direkte fra fabrikken. Da tenker jeg på fraktkostnader og moms osv.. En sebring potte som jeg har sett på vil koste kr 2755 før avgifter osv er lagt til. Noen som har noen anelse om hva det vil koste å få denne tilsendt i posten? Hva slags effektanlegg har dere på a3'ene deres? Alle forslag mottas med takk.. Mvh Henke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodgy Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Godt å se at du har kommet deg inn på Bilforumet du også. Regner med at det er en av disse pottene. Kan vi ikke ta en tur med A3en din ned til tyskland da? Er bare en liten omtur når vi skal til Rudskogen det :D <--- slike må du ha. Siter Bilen min starter ikke :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henke Skrevet Juni 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Det stemmer det Dodgy.. det er de jeg har sett på.. Kunne jo kansje vurdere en svipptur innom tyskland ja.. hehe.. Finner sikkert mye annet stasj der som turbokit, styling osv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodgy Skrevet Juli 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 Jeg vet at du fremdeles leter etter potte til A3en din. Og derfor bumper jeg denne tråden litt. Er det ingen som har noen gode sider hvor man kan handle potte til A3? Hvilken av disse pottene vil se best ut på en A3 med orginal bakfanger? personlig synes jeg de som jeg har lagt ut bilde av i et par poster lenger opp blir penest på A3en din. Men de var jo veldig dyr. Du kan jo kanskje kjøpe noe bakfanger-greier slik at noen andre potter passer bedre? Ingen her inne som vet???? Hvilke potte passer best på A3 (8L) ? Hvor kjøper man de? Og hvor er de billigst? Siter Bilen min starter ikke :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Juli 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 Jeg har Ferrita hele veien fra turbo, og er godt fornøyd med det. (men så lenge man kjører med orginalturbo så er det på en måte ikke 'verdt det', for det koster jo noen kroner)... Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henke Skrevet Juli 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 Fett det der.. bare synd at jeg ikke har turbo. Er egentlig bare ute etter å få litt fetere lyd og ett enderør som synes. Men likte effektanlegget ditt.. Men noen som har noen erfaring med disse pottene? Høres de gromme ut? og hvilken av de synes dere passer best på en original bakfanger?(passer de egentlig med original bakfanger eller blir jeg nødt til å kappe litt her og der?) Noen som vet om noen andre alternativer som ikke er så alt for mye dyrere og rustfritt må det være..?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrisious-E Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Sikkert grei lyd i de pottene du hennviste til, men når det kommer til sånt så ville jeg valgt ett kjent merke, som man hører stort sett positive ting om. Som Supersprint, Ferrita (som man ikke får om man ikke har turbo dessverre, som jeg vet om), Eller Remus som jeg har bestillt meg. Og pottene ender opp rett under bakfangeren, skal ikke trenge å gjøre noe her tror jeg. Iallefall ikke på mange bilder jeg har sett. Siter - 03 S3 x 97 A3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henke Skrevet Juli 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Hvor var det du bestillte effektanlegget ditt da? og hvor mye koster det? Kom over ett effektanlegg de selger på Mekonomen , ganske billig og med dtm design. noen som har noen erfaring med dette eller er det bare noe billig juggel? Ps.. Har lest litt her på bilforumet at det kan bli litt problematisk når en monterer sports luftfiltere på a3'er. At det er mulighet for at luftmengdemåleren ryker.. Har montert et KG filter på min bil(gir grom lyd). Men om det er slik at luftmengdemåleren kan ryke, hvordan merker man isåfall det? og er det noen dyr affære å skifte denne måleren? Ser det koster 1586.- på mekonomen for denne.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrisious-E Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Bilen skal visst dra merkbart dårligere, og oppføre seg veldig rart/fuske på høye turtall. Remus bestillte jeg hos www.simco.no , ett Duplex anlegg med 135x75mm x2 R/L for 7500,- Siter - 03 S3 x 97 A3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Man får så klart Feritta også om man ikke har turbo - det er bare å kjøpe! :-) Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedUP Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 hei Du kan jo sjekke ut denne siden http://www.supersport24.de Der er det ihvertfall nok valgmuligheter :) http://www.eyecandyracing.no tar inn disse André Siter Herved fotgjenger :( A3 TQ solgt http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=5742 (206 solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roger_hj Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 Du kan også få feil melding om at det er "mager" blanding hvis luftmengde måleren ryker. Den skiftes selv. 3 skruer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg