Dodgy Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Jeg så denne utenfor Xhibition midt i Bergen sentrum i dag. Lurte på om det var noen på bilforumet sin. Og så lurte jeg på hvor mange slike det finnes i Norge på skilter? Utrolig fet bil! Stod der ganske lenge i dag. Kanskje det var "Sjefen over alle sjefer", Asgeir sin bil? Han var hverfal på Xhibition i dag. Og etter hva jeg har hørt er han litt bil-interesert. (Beklager dårlig kvalitet. Mobilkamera) Siter Bilen min starter ikke :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Jeg så denne utenfor Xhibition midt i Bergen sentrum i dag.Lurte på om det var noen på bilforumet sin. Og så lurte jeg på hvor mange slike det finnes i Norge på skilter? Utrolig fet bil! Stod der ganske lenge i dag. Kanskje det var "Sjefen over alle sjefer", Asgeir sin bil? Han var hverfal på Xhibition i dag. Og etter hva jeg har hørt er han litt bil-interesert. (Beklager dårlig kvalitet. Mobilkamera) brodern hadde en gang en sånn!! men solgte dn t en oppe i norland/finnmark/tronheim:P:P er ikke så go i geografi!! btw:bilen var svart.. sinsykt råå bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Komplett navn på de her er vel Lancia Delta HF Integrale .. om ikke jeg tar heelt feil :) Fete biler. Lukter jo furuskog helt hit! Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Står en slik rød en demontert på skoppum (et lite tettsted 5km utafor horten) heftig kjøre maskin. Står høyt på min drømmeliste:D Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 swedish her på forumet har vel en slik, han er fra tønsberg. Hadde Golf VR6 før. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Står en slik en i lillestrøm også.. oppe ved lillesstrøm videregående.. bare at den er gul da.. :D Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rival Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Skamtøffe biler det der, bare synd de går i stykker hele tida. :) Siter Just because i rock, doesn`t mean i`m made of stone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Bilen til en jeg jobber med det der. :) Han var sjåfør for sjefen over alle sjefer idag faktisk, men det skule være med en maxima da, vet ikke hvorfor den bilen stod der. :rolleyes: Men men, feit bil uansett. :naaaws Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hells angel Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Så den og en til med martini dekaler på fanatorget på sandsli for en stund siden... Siter '85 golf 1.8c 60mm senk, gti.int, gti bredding, grillist, 90fangere, 15" momo status felger med 205/50 dekk... mistet lappen... :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egiL! Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Komplett navn på de her er vel Lancia Delta HF Integrale .. om ikke jeg tar heelt feil :) Fete biler. Lukter jo furuskog helt hit! Stemmer :) Typen til søstern hadde en sånn en, dødsrå biler og gikk temmelig friskt selv om den bare hadde ca 180hk. Har man tid til å mekke og penger er dette absolutt en av drømme bilene :D Siter [o] BMW 320i 87' (Parkert) [x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka) På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Den ligger i lista mi for "en av de bilene jeg skal ha før jeg dør" Hadde tilbud om å kjøpe en for et års tid sida, rep objekt da, faen at jeg ikke kjøpte den. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 en kammerat av meg har en som er helt lik den på bildet..hmm..han skulle reise bort i helga, kanskje det er hannes..Hva begynner skilt nr. på? de går bra ja! :naaaws Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodgy Skrevet Juni 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 en kammerat av meg har en som er helt lik den på bildet..hmm..han skulle reise bort i helga, kanskje det er hannes..Hva begynner skilt nr. på?de går bra ja! :naaaws Skiltnummeret begynner på "BD 1XXXX" Siter Bilen min starter ikke :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Stemmer :) Typen til søstern hadde en sånn en, dødsrå biler og gikk temmelig friskt selv om den bare hadde ca 180hk. Har man tid til å mekke og penger er dette absolutt en av drømme bilene :D brodern hadde 217hk eller 214hk i sin:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Den ligger i lista mi for "en av de bilene jeg skal ha før jeg dør"Hadde tilbud om å kjøpe en for et års tid sida, rep objekt da, faen at jeg ikke kjøpte den. Er stort sett rep objekt... det er et eller annet som ryker stadig vekk... Men når gralene først går, så går de brutalt... ;) Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg