turbopuff Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 er det noen rå driftebil jeg kan få for 15 000;- jeg tenkte på ascona b bmw e30 mb 190e har dere noen tips det kan godt være japser men ikke am cars :naaaws Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Ikke for å være frekk men det fins en god del av disse typer poster i drifting forumet nå som du kan se på før du poster :) Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbopuff Skrevet Juni 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 jeg er klar over det men, trenge litt bedre forklaringer en ting i england og japan, jeg vil høre deres personlige meninger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 halla! ninja her har en nissan silvia s12 til salgs, dette er biler med seriøst potensiale! http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=777754 får den for femten;) Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Sist jeg hørte fra han hadde den noen få mangler. Ikke noe stort men måtte bare montere clutch og topp(TROR jeg det var, husker ikke nøyaktig). Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 man får ikke en rå drift bil for 15k. det er det bare å glemme. du får kansje en rwd bil. men det er langt ifra noen drift bil. bare sperre og sikkelig understell kommer fort på 30k. Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smitt Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 hvorfor ordner du deg ikke en S13 fra England? Får vel en grei org bil for 15k. Må vel være bedre enn en Ascona B.. Siter http://www.bilprodukter.no - Nissan Skyline - Nissan 200sx *solgt* - Bmw E36 318is Coupè *solgt* - Mitsubishi Lancer Evo III GSR *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Sist jeg hørte fra han hadde den noen få mangler. Ikke noe stort men måtte bare montere clutch og topp(TROR jeg det var, husker ikke nøyaktig). stemmer d, ny clutch å topp....er jo ikke store greiene for å få d til å kjøre, dessuten så bytter en jo motorn som er der uansett så...;) Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 hvorfor ordner du deg ikke en S13 fra England? Får vel en grei org bil for 15k. Må vel være bedre enn en Ascona B.. Kommer en del ekstra utgifter på en import bil. Men skal du kjøre på prøveskilter er det jo ikke et problem... Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledoholic Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Er ingen problem å bruke en BMW E30 til driftebil. Er bare å stive den av litt å montere sperre + lett trimming. men det blir fort over 20k. :hondakick Siter -02 BMW 520iat M-Sport -78 VW Golf LS (Low and Slow) -05 Yamaha Aerox-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 En kompis handla et kadett c prosjekt (stort sett bare karosseriarbeid) ferdig godkjent med 2,2i for 6000,- Handla gsi innmat til 1600 bakakselen for 3000 og vips er du der innenfor 15000,- Da får du en bil som drar breit nesten overalt med 135 dekk bak. Vel, ikke overalt, men holder som lærebil :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 man kan sveise sperre...mye bedre...mye billigere :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 en såkalt esab sperre :pray Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zetec-escy Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Jeg ville ikke brukt 190 i hvert fall... snekkestyring a gitt! :) Siter Ford vant alt.... (I likhet med alle andre merker) :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 man kan sveise sperre...mye bedre...mye billigere :) Om bilen kun skal brukes på bane ja... Denne bilen brukes daglig, og det blir så mye merkelig klonking og banking i understell/foringer. Dekkslitasjen trenger jeg kanskje ikke nevne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg