Gå til innhold

Amg

Turbolars

Anbefalte innlegg

Nå har jeg kjøpt meg en 92' 3.4 AMG 300 CE 24, kliss original amg. Er det noen som har hørt om merce av akkurat den typen før? det har ikke jeg, har sett 300E amg men ikke CE..

2006 Skoda Octavia 1.9 TDI

1997 Volkswagen Passat 1.8T

X1992 Mercedes Benz 3.4 AMG X1988 Mercedes Benz 190E X1984 Dodge ram power wagon X1982 Volvo 240

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! gratulerer!

Den typen tror jeg ikke har hørt om, synes virkelig du skal legge ut noen bilder!

Synes jo også så klart jeg skal få prøve bilen;)

Audi A4 Avant,05', 1.9TDIQ S-Line

Lada Samara 96mod. 1,5L (Snart flat)

x MB 300ce 91/94mod. Sportline

x 240gl b21at++ 83mod. x Tempo RT 50

Computers are like airconditioners, they don't work properly when you open windows...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hyggelig at noen syns det er en ålreit bil da! skulle gjerne lagt ut bilder,men har ikke snøring åssen jeg skal få lagt de ut på detta forumet, kan du hjelpe meg?

Du kan vel få prøve'n hvis du vil, ikke noe prob det!

X1992 Mercedes Benz 3.4 AMG X1988 Mercedes Benz 190E X1984 Dodge ram power wagon X1982 Volvo 240

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsykt pen bil du har fått deg der!

Har selv vært litt på utkikk etter en slik CE, men har aldri kommet over noen.

Så du har nok kommet over en sjelden utgave her. Ta godt vare på den, og gi meg gjerne beskjed hvis du vurderer salg igjen!;)

AMG har vel egentlig kommet med tuna og styla modeller av de fleste Mercedesmodellene. Husvarmt i Mercedes ble jo ikke AMG før de kom ut med C36 AMG. 3.4 litern leverer vel 272hk, og det i kombinasjon med noe av det lekreste Mercedes noen gang har levert (som C124 karosseriet er) så har du litt av en drømmebil. Grattis!:)

Mercedes C200 Espirit 95-mod

(x) Mercedes 190E 2.6 87-mod

(x) Mercedes 190E 2.0 87-mod

(x) Audi 200 2.2 Turbo Quattro 86-mod

(x) Mercedes 230CE 89-mod

(x) Peugeot 205 1.9 CTi cab 87-mod

(x) Mercedes 190E 84-mod

(x) Peugeot 205 GTi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha! alltid hyggelig å gå høre sånt, den er nok sint som faen men skal muligens få omprogrammert hjernen på den, alt for å få mer skyv!

Ikke umulig den kommer ut te salg en gang, men billig blir den ikke! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heh viking, vi får se på det, skal nå klå deg hvis det blir kjøring på flyplass-stripa te sommern ihvertfall! More balls than brains!!

Har undersøkt pris på presse og det er ikke halvgærn pris,men lurer på om jeg burde ha intercooler og ny datasprut da men er ikke sikker lissom.. yodude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heh viking, vi får se på det, skal nå klå deg hvis det blir kjøring på flyplass-stripa te sommern ihvertfall! More balls than brains!!

Har undersøkt pris på presse og det er ikke halvgærn pris,men lurer på om jeg burde ha intercooler og ny datasprut da men er ikke sikker lissom.. yodude

Hva er ikke så halvgærn pris da?

Har lyst på presse selv yodude

01`Porsche 911 Turbo

04`BMW 530 DAT, konebilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider