MSpeed Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 jeg har begynnt å like disse bilene mer og mer i det siste.. bare se på disse bildene. helt rå bil syns jeg flere bilder her Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Bigton Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 ja rett og slett supernice!! vil ha en slik en dag! med 1.8 T !:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richplace Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 ohhh, nice :) Motor hadde den også.... :naaaws Siter På utkikk etter Golf 4 tdi, Bora eller A3 til maks 140 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 ja rett og slett supernice!! vil ha en slik en dag! med 1.8 T !:) Fine de.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Den var lekker :) Lurer på hvordan han har fått "shavet" bakluka så mye... Hele streken som går på tvers er jo borte... Hmm, må studere luka mi litt nøyere når jeg kommer hjem for den skal snart sveises. Jeg syntes det ble litt lite å bare sveise der vw merket sitter og tenkte på minske hullet til skiltet. Da jeg sto å kikket på det i går tenkte jeg ikke på at hele den stripa som går tvers kunne fjernes... Kan det forresten være en uorginal bakluke? Så har jeg jo veldig lyst på sånt tanklokk, men det da må jeg vel lakkere halve bilen. I tillegg er det jo så stress å få kjøpt deler(bestille, vente og vente). Er vel ikke noen som vet om en norsk forhandler som kan ha noe slikt på lager av bra kvalitet? Panserforlengeren min skal også snart sveises, så i teorien kunne jeg også slengt på et nytt bensinlokk i samme slengen. Det hadde blitt gromt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Fet den ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 MEGET pen den der :) Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richplace Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Den var lekker :) Panserforlengeren min skal også snart sveises, så i teorien kunne jeg også slengt på et nytt bensinlokk i samme slengen. Det hadde blitt gromt... Er panserforlengeren din lik den som er på denne bilen? Hvor bestilte du den fra? Siter På utkikk etter Golf 4 tdi, Bora eller A3 til maks 140 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Er panserforlengeren din lik den som er på denne bilen?Hvor bestilte du den fra? Den som han har er nok selvlaget og den jeg har er produsert av Speed-tech. Den er bestillt fra Riegeretc.com og tok litt tid å få den fordi den ble sendt direkte fra Speed-tech i Tyskland. Jeg bestilte også noen andre deler som kom etter en uke. Panserforlengeren tok over en måned og også en annen fra Norge måtte vente lenge på sin... Slik ser den ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Helt grei den! Hehehehe :D Nei den falt i smak :) Clean stil er alltid elegant :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg