Gå til innhold

V8 vs Turbo

Ranger emnet

docsist

Anbefalte innlegg

Har du røyka sokkane dine eller??? 740 er da for svarte ikke arvtageren til 240!!!!! damndamn 240 ble produsert 1975-93, 740 1984-92. Hvordan i huleste hælvete klarer du å få 740 til å bli arvtageren til 240?!?!? Den ble jo tatt ut av produksjon FØR 240 lol

This is how it goes down:

Amazon -> 140 -> 240 -> 850 -> S/V70

740 -> 940 -> S/V90 ( -> S80)

340 -> 440 -> S/V40 -> S40/V50

det som var sant var at 760 tok over for 260 i 82. kanskje det han sikter til.....??

Passat tdi 100tq camaro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Texascom/DaButcher:

hehe.. godt innkjørt er de ja :drive2 samme om den er gått 1000000000mil eller 1 meter,

bare sylinder veggene og veiva er bra så er det en bra motor.. bytter alt i motoren ;)

Mvh

E-K Racing

- BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++

- VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Texascom:

hehe.. får da håpe det, råde lagrene som har skjært seg.. eller så kjøper jeg meg XC90 T6 motor..

Greit og ha noen ekstra, vet jo ikke hvor lenge "Unknown" motoren holder ;)

-

Nå har jeg funnet noen som skaffer meg nye JE stempler til meg for 5000,- du får bare to hos KRB Trading og V.S Motor f.eks..

Og ny 650mm x 200mm x 100mm intercooler til 4000..

datasprut til 10.000,- dette er ikke den billigste modellen ;)

og en kompis skal frese nye lager bukker i titan

pga. noen nye kontakter og litt % så mulig det blir mere hk en jeg har sattset på..

Av erfaring anbefaler jeg hvit motor framfor v8, men det er derfor jeg bare bruker volvo :) sier ikke v8 er en dårlig motor.. bare ikke så bra som volvo:s :volvsmile

Mvh

E-K Racing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Texascom:

hehe.. får da håpe det, råde lagrene som har skjært seg.. eller så kjøper jeg meg XC90 T6 motor..

Greit og ha noen ekstra, vet jo ikke hvor lenge "Unknown" motoren holder ;)

-

Nå har jeg funnet noen som skaffer meg nye JE stempler til meg for 5000,- du får bare to hos KRB Trading og V.S Motor f.eks..

Og ny 650mm x 200mm x 100mm intercooler til 4000..

datasprut til 10.000,- dette er ikke den billigste modellen ;)

og en kompis skal frese nye lager bukker i titan

pga. noen nye kontakter og litt % så mulig det blir mere hk en jeg har sattset på..

Av erfaring anbefaler jeg hvit motor framfor v8, men det er derfor jeg bare bruker volvo :) sier ikke v8 er en dårlig motor.. bare ikke så bra som volvo:s :volvsmile

Mvh

E-K Racing

Kjørte XC90 V8 i går - falt litt for den lyden. Dette er IKKE en slurpeV8'r, men en litt hissig en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Texascom:

ja.. hissi den.. litt mere hissig lyd.. jeg kjørte S60R igår på jobben.. 380hk 19" felger osv... den flytter seg igjennom alle gira.. :pray

blir nok en sånn om noen år ja :cool:

også var det en XC90 som ble sett på 20" felger og bredding og resten av pakka.. ble hissig..

Skal jeg ha famely bil må det bli en sånn bare med 23-24" felger..

Mvh

E-K Racing

Lenke til kommentar
Del på andre sider