EspenS Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 ja det har seg sånn at jeg var ute å kjøre fzen i dag. dro fra meny på vøyenenga, bak meg lå det en 6 serie, nydelig bil btw. ja uansett, jeg fulgte med i speilet på denne skjønnheten, å så den dro oppover tanum bakkene for de lokal kjente, jeg snudde meg å da så jeg 4 potter, bestemte meg derretter for å kjøre etter. men ettersom fzen ikke har en toppfart på lik linje som 6'en så slet jeg litt.. men saken er at det sto M6 i rompa på'n=D ja jeg vet dette høres utrolig ut ettersom bilen ikke har kommet til Norge ennå, men uansett så vet jeg hvem som kjørte denne skjønneheten av en bil, å ja om jeg så må kjøre bærum rundt så skal jeg finne den igjen å ta bilder! ja den var like fin å blå som den i autofil, kanskje det var den til og med? vel vel, jeg skal finnen=) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Den ble også observert på statoil i Sandvika i går... Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Juni 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 kanskje han liker å henge der med noen rånere=) men hvis du ser den å har mulighetså få no bilder primera=) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Den bilen holder til på bestum i Oslo. Levert pizza til han. Kanskje ikke samme karen, men var nå en m6 han hadde ihvertfall ;) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 hvordan går det bimmern a espen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Juni 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 ']hvordan går det bimmern a espen? hvis du mener at jeg skulle finne den? så har jeg ikke greid det mesterstykket.......:( Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NExr4i Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 jeg vet hvertfall at Egil Stenshagen eier av auto grip og stort sett alle bmw shapper i landet har en. farge vet jeg ikke.. spedometor og alt kommer opp i ruta.. Funky bil ass Siter 1990 Ford sierra Xr4i 2,9i 12v - pioneer all around.! http://Www.Quickshine.no bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lotus81 Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Er det denne kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Så den på karl johan i dag tror jeg, sølv versjon...så den bare på avstand. edit: hadde blå skilter med gul skrift husker jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skyy Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 ambassadebil altså Siter Seat Leon cupra tdi4 Accord 2,0 exi Vectra 2,0 16v -95 (Solgt) Manta GSI -86 (Prosjekt) Vectra 2000 4x4 -89 (Solgt) Ascona A -72 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 kan jo være den på bildet, skal ikke si no sikkert.. lik varn=D den er så fiin=) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg