Gå til innhold

Oppussing av Mazda 818 deluxe

Ranger emnet

doggydaddy

Anbefalte innlegg

Heihei.. har kjøpt meg en Mazda 818 deluxe i dag.. den skal jeg da pusse opp å få til en bra rånebil.. skal opp å hente den senere i dag..

HAr litt info om den men ikke mye. årsmodellen vet jeg ikke enda, men det er vertfall veteran. Bilen er oransj på utsiden og interiøret er svart. under panseret på bilen ligger en toyota 1600 motor, og en 5-trinns kasse. men kommer vertfall med mere info osv når jeg henter den...

legger ut bilder av den senere i dag oxo..

Mazda 818 deluxe .. .. Toyota corolla 1,6l 5 trinns kasse fra corolla..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke strøm på cameraet nå.. skalo ta noenm bilder i morra.. det er en 73 modell.. går som, bare det den.. men må overhale bakakselen da. må bytte bakluka og begge forskjermene.. så vis noen har det liggende så kjøper jeg det..

Mazda 818 deluxe .. .. Toyota corolla 1,6l 5 trinns kasse fra corolla..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel sikkert ikke så mange igjen av disse, som med alle andre japsebiler fra 70-tallet...rust...

mange kule biler fra den tida ihvertfall. blir spennende å se!

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn en?

Mazda818-1.jpg

Hei.

Det der er en 929 med Hockeysveis-edition :scared

818 er litt mindre.

Ikke rån den opp så jævli, men hold igjen litt, pliiiis.

Og ikke ødelegg den.

Skal sjekke om det ikke ligger noen nye skjermer på låven (kom over ett lass med oldschool deler, og bare måtte ha det) *-hørt den før, eller :rolleyes:

mvh

Reciprocating engines are OUT !

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mazdafun! At du skulle ta feil!

Det er jo helt klart en 818! Tror du så deg blind på den herlige hockeysveisen!

Hei.

Seff er det det. Jeg skammer meg. Skal skru Mazda i 3 timer nå som straff. Vent, det er ikke straff? Hva skal jeg finne på da som straff? Lage Mazda Owners Group Norway?

mvh

"en med buksene nede" :scared

Reciprocating engines are OUT !

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Seff er det det. Jeg skammer meg. Skal skru Mazda i 3 timer nå som straff. Vent, det er ikke straff? Hva skal jeg finne på da som straff? Lage Mazda Owners Group Norway?

mvh

"en med buksene nede" :scared

Jaaaaa! Det synes jeg du skal gjøre!

83 RX7 12A Turbo

89 Ford F-250 XLT Lariat

x80 RX7 13B

x82 929 HT Coupe

x89 929 2.2i GLX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...