Gå til innhold

Honda Civic Coupe 1993

Ranger emnet

Zetec

Anbefalte innlegg

I dag hentet vi:

Stinger SPV35 batteri

Stinger Signalkabler

20 meter Brown Bread

Cobra Alarm m/backup.

Så det vi har gjort i dag er:

En har vasket bilen innvendig, endel gjenstår enda, hvor vi bruker silikonrens til å få vekk alt drit, gammel sika osv. Slik at bilen er klargjort for demping i dører, gulv, vegger og tak.

Jeg begynte såvidt på alarmen også i dag, og fortsetter med den i morra til den er ferdig.

Jeg tok noen bilder underveis, men av en eller annen grunn har kabelen streiket litt, ordner seg vel i morra tenker jeg.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da fikk vi gjort litt i dag også, men kom litt sent igang pga at jeg måtte holde noe kurs på jobben.

Så ble vel totalt ett par timer.

Så det vi fikk gjort i dag er:

Vasking av dører

Vasking av hattehylle

Vasking av sidevegger bak

Demping av hattehylle

Demping av sidevegg bak

Bilder kan dere finne her.

http://mondeo.bilteknikk.net/demping

Får nok gjort endel mer i morra.

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Vi har hatt litt stopp i prosjektet pga at vi venter på deler, men etter det vi har fått vite i dag så kommer stylingen til fredag og resten av bilstereoen til mandag eller tirsdag neste uke.

Så da får vi jo se om ikke vi kommer igang igjen, ligger nok også noen nye bilder på nett nå, av diverse demping og bygging av nye dørsider.

2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veilpris på det vi har brukt er ca 6000,- Noen plasser kan man vel og merke få gode tilbud fra rundt 3000 og oppover.

Og de er tunge? Vi fjerna litt asfaltmatter fra en bil her for en stund siden... ble vel en ca 50 kg.... :scared

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider