aleks104 Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Fannt plutselig ut at der var vann under teppet bak førerstolen i min e-36 coupe... Finner ikke ut hvor det kommer fra.. Noen som har hatt dette problemet? Selger: M3 Sideskjørt hbo 1800,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jkr Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Fannt plutselig ut at der var vann under teppet bak førerstolen i min e-36 coupe... Finner ikke ut hvor det kommer fra.. Noen som har hatt dette problemet? Selger: M3 Sideskjørt hbo 1800,- Er sikkert dreneringen til soltaket som er gått tett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teufel Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Har hatt det samme problemet på min e36 coupe. Hos meg var problemet dårlige pakninger på siderutene bak. Enkelt å sjekke om du har en spyleslange tilgjengelig.....:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg