lknest Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Synes det meste var nokså uskarpt, men ideen var god. Stå på ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 ToRReS skrev: Hehe... Ikke mening å slakte deg slik X-ecutioner gjør med de fleste, men bare sier det jeg mener :) Hva faen?! Hvor kom den fra? hva er det som får deg til å tro at jeg slakter modder?? Alt jeg gjør er å si hva som bør forbedres, noe som ikke kan kalles en slakt, derimot konstruktiv kritikk... En slakt er vel mer " Denne var stygg ", og det sier jeg _aldri_. Vennligst ikke si sånt når det ikke er sant...:rolleyes: X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 ToRReS skrev: Hehe... Ikke mening å slakte deg slik X-ecutioner gjør med de fleste, men bare sier det jeg mener :) Men som sakt: Stå på!Og du har helt rett! Det er trening som skal til! :) det er ikke snakk om å slakte, det er snakk om å komme med noe mer konstruktiv kritikk enn "litt dårlig utførelse, den har sine feil men det vet du selv"--bullshit Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyTott Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 streetsliderz skrev: nope! en den røde mx3en fra pakfeifer Ja, men det var Mx3 det var hentet fra.. Regnet kanskje med at du hadde hentet den fra et bilde av den gule Mx3en som StreetDesign hadde, for den hadde det Pakfeifer kitet.. Håper forresten å få skaffet meg det kitet selv.. Siter --------------------------------------- 1994 Mazda Mx-3 1,8 V6 x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P) x Aprilia RS 50 --------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Nedi skrev: det er ikke snakk om å slakte, det er snakk om å komme med noe mer konstruktiv kritikk enn "litt dårlig utførelse, den har sine feil men det vet du selv"--bullshit Takk Nedi... Akkurat hva jeg mener X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg