b-dog Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 her er en 205 modd av meg..... er sikkert et par hundre feil men.. det får gå.. org modd har glemt og sote ruta på andre siden da... det så jeg nå...!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Hvorfor har du lagt den her og ikke på konken? Bra. Men du mangler dybde på skjørtet. Legg noe skygge nederst. Litt for mye senka, for smalt bakdekk, fjern pug merket i grillen. Og så sot det andre sidevinduet og, men ikke så mørkt. :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 supra: få se deg lage dybde i noe som er FLATT da :p Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 supra: få se deg lage dybde i noe som er FLATT da :p Hehe. Du må lage slik at den blir mere rund i formen skulle jeg si. ;) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stev-1 Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 takker for kommentarer... visste ikke at det var en konk av denne bilen.. kommer en oppdatert bilde av denna... Siter Toyota SUPRA<3 nissan skyline<3 nissan 300ZX<3 dodge viper<3 mazda rx-7<3 er drømmebila 2pac R.I.P 1971-1996 the world lost a real THUG.. !!!THUG LIFE!!! show 2pac :respect .. listen to 2pacs music.. :dj :peace: out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg