Gå til innhold

Hvor mange trafikkrelaterte bøter har du??

Ranger emnet

BMW324TDa

Anbefalte innlegg

Er litt nysgjerrrig på hvor mange bøter folk rundt har fått, i løpet av den tiden de har hatt lappen.

Personlig har eg 7 bøter for sniking i bompengering(310), en parkbot (500) og en fartsbot (2500). Så eg har vel vært hedig til nå.

fikk lappen august 2000.

alle bilene mine (3) har stått på mamma da, så hun er vel ikke altid like blid:D :D

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by BMW324TDa

Er litt nysgjerrrig på hvor mange bøter folk rundt har fått, i løpet av den tiden de har hatt lappen.

Personlig har eg 7 bøter for sniking i bompengering(310), en parkbot (500) og en fartsbot (2500). Så eg har vel vært hedig til nå.

fikk lappen august 2000.

alle bilene mine (3) har stått på mamma da, så hun er vel ikke altid like blid:D :D

Unnskyld at jeg spør, men 7 bøter for å snike i bomring? Du lærte ikke etter første gang, altså? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare 1, 1500,- for 74 i 60-sone.

Vet ikke hva som var det verste; at jeg ble tatt bare 3 km hjemmefra eller at jeg ble tatt i en lånt bmw :D

- '82 Lada 1500S/2103, vinterbilen.

- '68 Ford Mustang HT, hobbyen.

x '87 Lada 1600/2107, Dele-/lekebil (skrotet)

- '76 Lada 1500S (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld at jeg spør, men 7 bøter for å snike i bomring? Du lærte ikke etter første gang, altså?

Fikk to stykker på rappen første året etter å ha kjørt gjennom i ni måneder uten probelemer. Ett par ganger har eg glemt at skiltet framme stod på, og av og til har eg rett og slett ikkje penger på meg og orker ikkje svinge av motorvegen, kjøre bort på en besinstasjon, stille meg i kø, kjøpe noe og ta ut 10 kroner til en jævla bompengering.

Er du ærlig og spør etter giro får du en på 45 kr, noe som er en prisøkning på 450%. Det er for jævli. Det finnes ingen norsk lov om at du MÅ ha småpenger på deg. Derfor dør eg heller av og til i forsøket på å snike. Personlig bruker eg kortet på det meste som koster mer en 5 kroner.

Desuten står bere kameraet på 1 time i døgnet. Er en eller annen lov om overvåking som gjør det slik.

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW324TDa

Desuten står bere kameraet på 1 time i døgnet. Er en eller annen lov om overvåking som gjør det slik.

Er dette fakta? Kjekt å vite i så fall! Da er det jo veldig liten sjanse for å bli tatt....

Forøvrig har jeg fått 3 fartsbøter, 1 parkeringsbot, 3 bøter for trimmet moped + 1 for falske skilt på moped...:( Ganske dyrt faktisk...

98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid bedt om å få dele opp fartsbøtene mine til 500,- i mnd og jeg har betalt hver måned nå i 5,5 år i strekk. Begyner å bli mye penger som har godt med. Huff. Har heldigvis bare en mnd igjen nå så er kontoen nedbetalt :D. Har alltid fått en ny bot like før den forige er nedbetalt så lever i redsel nå. Park bøter betaler jeg alltid med det samme jeg får de så det har jeg ingen oversikt over men sikkert endel over 10.

- 95 BMW 740

-x Mazda Miata Turbo(250Hk)

-x Toyota Celica GT-4 WRC

-x 2stk MX-5

-x ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Finepix

Er dette fakta? Kjekt å vite i så fall! Da er det jo veldig liten sjanse for å bli tatt....

Forøvrig har jeg fått 3 fartsbøter, 1 parkeringsbot, 3 bøter for trimmet moped + 1 for falske skilt på moped...:( Ganske dyrt faktisk...

Fikk du bare bot for det med falsk skilt?

Det er jo dokumentforfalskning, er ikke det litt værre en bare bot?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 stk fart.... 100 og et eller annet i 80 på motorvei.

Jeg og en kamerat lå rett bak en bil utover fra Oslo til Sverige.. Trafikken gikk så fort, men stoppa oss pga avstand til bil foran...

fikk 6000 og beskjed om å dele på den....

Og 1 bot i bomring mot Gjøvik, trodde Oslo brikka mi funka der oxo..... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

1 stk fart.... 100 og et eller annet i 80 på motorvei.

Jeg og en kamerat lå rett bak en bil utover fra Oslo til Sverige.. Trafikken gikk så fort, men stoppa oss pga avstand til bil foran...

fikk 6000 og beskjed om å dele på den....

Og 1 bot i bomring mot Gjøvik, trodde Oslo brikka mi funka der oxo..... :rolleyes:

Politiet ga dere beskjed om å dele boten?? Hva slags vås er dette? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider