Gå til innhold

Hvor mange trafikkrelaterte bøter har du??

Ranger emnet

BMW324TDa

Anbefalte innlegg

Originally posted by Majestet

Politiet ga dere beskjed om å dele boten?? Hva slags vås er dette? :)

Han spurte om vi var kamerater og lurte på hva vi skulle...

Kjørte 2 biler da....

Skulle til Sverige og handle og sa at det ble dyr tur med 6000,- på oss hver så fikk beskjed om å dele den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by borabora

Skulle til Sverige og handle og sa at det ble dyr tur med 6000,- på oss hver så fikk beskjed om å dele den.

Skulle dere dele en bot på 6000? ..

Var han for lat til å skrive ut 2stk på 3 eller?

hmmf ..

Hva viss det var 3stk som svinkjører om kapp? ..

Dele boten på 3?

Rareste jeg har hørt ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TBI

hmmf ..

Dele boten på 3?

Rareste jeg har hørt ..

De skulle sikkert egentlig hatt 6k i bot hver, men så fikk bare en av de bot så kunne de bruke de andre 6k på røyk&flæsk :D Finnes politi med litt medfølelse, men det ekke mange nok desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden 23/3-94 har jeg fått 2 fartsbøter (1000 kr for å presse politibil av veien) enlørdags kveld i 97 skulle jeg og noen kompiser på CheckPoint Charlie i Strømmen. Da det var gratis ingang før 2300, og klokka var fem på hadde jeg ca 70 i 50 sona fra Kasjotten Hotel ned mot Strømmen (for de som er lokalkjent). Dette var på vinteren og jeg fikk slædd på Fatterns Vectra i en høyre sving. Akkurat da møtte jeg en Uniformert Primera med en aspirant bak rattet, han måtte slenge bilen i grøfta for at jeg ikke skulle treffe sia hans: . Den andre bota var på 500 eller 600 for å kjøre i par å 80 i 80 sona E6 nordover ved Furuset, (orka i å ligge å lunke bak poltimotorsykkelen):

95`328coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TBI

hmmf ..

Dele boten på 3?

Rareste jeg har hørt ..

Yepp, vi skulle det.. Og det hadde blitt 6000,- på hver isåfall.....

Jeg vet ikke hva han tenkte og gidder ikke spekulere hva som hadde skjedd om det var 3 stk(som det egentlig var, lå en bil foran oss igjen men som jeg skrev foran her var det pga avstanden mellom bilene han stoppet oss)

Og purken tenker ikke normalt som oftest. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker litt dumt i og med at det var eg som startet denne tråden, men eg fikk da ett nytt tilskudd til "samlingen" min på fredag.

Lå fredelig og rolig innover motorveien fra Åsane senter mot Bergen kl 0230. Såg en bil og en sykkel såvidt oppe på en påkjøringsrampe, "kanskje politiet" tenkte eg. "Men de må da se meg hele tiden for å måle meg?". FEIL.

Det måtte de ikkje. Måtte se meg ved start av måling og ved slutt. Så når eg var lur og bremset ned da de tok meg igjen, var det for sent.

4000KR

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pahf

holdt på å få en i sverige,men det orket ikke da de visste at jeg ikkke kom til å betale den alikevel,siden de ikke kan sende inkasso til meg :)

Selvfølgelig kan de sende inkasso til deg, svenske lover gjelder like mye for deg som en svenske. ;)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte en liten historie om fotobokser. Sannhetsgehalten får vi ta med en klype salt.

En av fotoboksene rundt oslo hadde en kveld klikket helt, slik at den tok bilde av deg uansett om du holdt farten eller ei. Dette oppdaget "helten" i vår historie, så han bestemte seg for og ha det litt artig. Han passerte fotoboksen 4 ganger i 30 km/t før han ble lei.

Etter en liten stund fikk han 4 forelegg i posten, og kunne ikke forstå hvorfor. Problemet var at han ikke hadde bilbelte på seg når han kjørte frem og tilbake, og dette hadde de da bilde av. Resultat: 4 X Bilbelte bot :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at ikke den boksen skulle gjøre akkurat det?

Sjekke bilbelte?

Er noen bokser som gjør nettopp det ..

Hørte om en fyr her i traktene som oppdaget at en boks var helt rar .. Kjørte forbi flere ganger for å sjekke .. Joda den tok bilde hele tiden .. kjørte så til politiet for å si i fra om boksen .. hehe ..

3bøter for å ikke ha brukt belte ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider