Corolla Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Skal snart lage ny form av noen sideskjørt jeg har. Kan jeg da bruke topcoat i stedet for gelcoat? Der jeg kjøper kjøper glassfiber-utstyret hadde de bare topcoat :rolleyes: Konsistensen er jo akkurat den samme, men har lest at topcoat er hardere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XenonHID Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Eneste forskjellen er at Topcoaten inneholder voks, noe som du ikke bør bruke i ei form.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ockw124 Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 topcoat og gelcoat er ikke det samme..topcoat herder helt ut hvis du støper på den vil det sprekke og flasse av med en gang.. gelcoat vil ha en klebrig hinne som herder helt ut når den støpes på og binder da sammen glassfiber og coat.. bruk GELCOAT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg