Gå til innhold

motor forskjeller

Ranger emnet


MercFreak

Anbefalte innlegg

mener dem er helt like bortsett fra plasseringen av tennpluggen i forbrenninkskammeret.

 

531 er mest "trim" (ala B230ET = høyt forbruk)

530 er mest "øko" (ala B230FK/FT = lavt forbruk)

 

ikke bare det nei,531 har helt annerledes utformede innsugskanaler.....

 

A la type svanehals..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ft turbomanifoil = bedre enn et sitt.

et topp = bedre enn ft sin

 

ang blokk:

blokk har ikke noe med et/ft å gjøre, men årsmodeller!

riktignok ble aldri et levert med underspyling, pga. et ble sluttet prod i 89' elns.

 

ft og fk kom med underspyling i 93'.

men du fikk også ft på 80'tallet, med svakere råder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår