Gå til innhold

Sjekk ut betasiden av den nye bilsiden Modifisert .NET

Ranger emnet

Qee

Anbefalte innlegg

har nettopp fått domenet opp og fått lagt ut en versjon som "virker" ganske bra..

det finnes flere av linkene i menyen som ikke fungerer eller at det ikke er noe innhold på sidne som kommer opp, men det er på vei.

Som det ligger i navnet Modifisert.net så håper jeg å "kun" skrive om biler som på en eller annen måte er modifisert (styling/tuning)

Skal også samle en del linker i et system, men det blir kun til "bra" sider med "bra" innhold

hadde også håpet på tips om ting vi kan ta opp på siden (temaer osv) men det kan dere lese om i artikkelen som står øverst på forsiden.

De artiklene som er er limte inn fra et tidligere prosjekt jeg hadde for ganske lenge siden (autoring.closedsource.no) derfor passer de ikke helt til siden (men det skal fikses)

Men jeg håper på litt tips/respons fra dere "sjikkeligt" motorinteresserte for det er til dere jeg lager siden :)

Sjekk også ut bildegalleriene som jeg håper skal bli et sjikkeligt bra bildegalleri (kan ikke legge ut så mange bilder pga plass på serveren men jeg jobber med og få til mer plass så det kan komme flere bildegallerier)

Har også en del filmer (1240 filer fordelt i 109 kategorier) så jeg også håper å kunne legge ut på nettet....

og adressen til siden er http://www.modifisert.net (håper det smaker, men husk den er ikke helt ferdigt og det kan ta litt tid i og med jeg går på skole osv samtidigt)

Jeg kan også treffes på #bilforumet (efnet) som qEE| eller noe ganske likt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by InFlames

knall side!

Skaff deg flere medarbeidere til artikkel skriving o.l å guider til styling o.l fint vist du hadde fått med deg en person per av deling.

stå på! Trengs det hjelp så kan jeg sikkert bidra med noe :)

jeg skal selvsagt prøve og få med meg flere til å skrive artikler/annet for jeg har ikke muligheten til og drive siden helt alene, men hvis noen er interesserte så ta kontak med meg enten via PM eller modifisertnet@closedsource.no

Originally posted by Andy156

Logoen øverst var kanskje litt kjip?

Men ellers kan det der bli ganske bra! Keep it up!

logoen er JÆVLI kjip, og jeg laget den i PAINT :D men som sagt jeg skal prøve og sette en "proff" på saken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FET SIDE!!!

Få tak i noen sponsorer og greier også da....

If I can't take it with me to heaven,

I'm going drive it strait to HELL....

Nissan Cherry 1,3gl - 85 (bruksbil)

Kadett C -77 prosjekt

X-1/3 Volvo 360 WRC (slæddebil)

X-'75 volvo 240

->VOLVO<-

(verdens raskeste landbruks maskin!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by elvis

FET SIDE!!!

Få tak i noen sponsorer og greier også da....

jeg blir nødt til det hvis jeg skal ha flere bildegallerier (koster 30kr per GB øverført og det kan fort bli mye penger.)

men for de som vet hva Lyse er så kan jeg kanskje plassere en server på en dedikert 10mbit linje. Mens hovedinnholdet er lagret på det jeg mener er norges beste webhotell..

men som jeg sier det er mye jeg må få opp og gå før siden er 100% i gang..

takker også for responsen som har vert strålendes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har valgt og holde "grafikken" nede på et minimum dermed betaler jeg lite for trafikk og samtidigt fjerner jeg reklamen på "selve siden" men galleriene (genererer mye trafikk vil inneholde noe reklame i ukjent skala)

så håper jeg klarer og lage det til en "reklamefri" side som både er penere og MYE kjekkere og besøke

Lenke til kommentar
Del på andre sider