Gå til innhold

Bilder fra Sommertreff @ ACR, 10-12 juni 05

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

En liten teaser på 2:30 ligger her:

Er stort sett film fra bullet cam festet på min Porsche 968 Club Sport. Pudding har jo filmet masse utvendig også, men det kommer vel senere. Veldig dårlig throughput på downloadinga, så ha tålmodighet.

Hei!

Går det bra at vi legger ut en kopi av denne på gallery'et vårt?

Sommertreff 05 - Galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er stort sett film fra bullet cam festet på min Porsche 968 Club Sport. Pudding har jo filmet masse utvendig også, men det kommer vel senere. Veldig dårlig throughput på downloadinga, så ha tålmodighet.

stilig video :) jeg brukte tirsdagen på på rydde opp etter porschen ;) la oss bare si den satte dype spor ;)

Jeg er ikke her bare for å ha det artig :)

http://www.ranaracingsecurity.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra trailer, pass på å få med litt utvendig filming også, så det ikke baaare blir inboard..

perfekt slutt.. bare mååå se den nå =) (selv om jeg tror han klarer seg uten å kresje :) ) men vi får se =).

Blir nok mest inboard, da jeg ikke har film utenifra. Pudding har fått materiale fra meg og flere andre, så kommer nok noe proffe greier av han snart.

Fin slutt ja :-) Siden det er min bil og jeg som kjørte kan jeg nok berolige alle med at ting gikk bra. Var vel 20-30 cm klaring til autovernet når det stoppet til slutt.

Jan-Erik Hansen

'95 Porsche 968 CS

'00 Toyota MR2 Roadster (Til salgs 199.000,-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok mest inboard, da jeg ikke har film utenifra. Pudding har fått materiale fra meg og flere andre, så kommer nok noe proffe greier av han snart.

Fin slutt ja :-) Siden det er min bil og jeg som kjørte kan jeg nok berolige alle med at ting gikk bra. Var vel 20-30 cm klaring til autovernet når det stoppet til slutt.

hehehe så det var din skyld at eg mått grav igjen sporene etter deg :) hehehe Devil

:)

Jeg er ikke her bare for å ha det artig :)

http://www.ranaracingsecurity.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kul film, Yello har mye bra musikk :), bullet cam i frontfanger gir bra fartsfølelse.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bra!!! super helg fint vær og alt!!..

kommer film fra oss snart. filma en go del.

men va nesten ferdig på onsdagen, åsså klikka macén min, men sendte den til trondheim, så har vel den til uka. så da skal jeg få den ferdig...

ære være sommertreff crew :pray

- BMW 318i 00' aerodynamic http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=68740

x toyota carina e 2,0

x opel kadett gsi

http://www.dekklageret.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bra!!! super helg fint vær og alt!!..

kommer film fra oss snart. filma en go del.

men va nesten ferdig på onsdagen, åsså klikka macén min, men sendte den til trondheim, så har vel den til uka. så da skal jeg få den ferdig...

ære være sommertreff crew :pray

Supert.. :) jeg gleder meg :D

- 2007 Ford Ranger Limited 2.5 Tdci

X 2003 Bmw 320D M-tech

X 1998 Audi A4 1.8 TSQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som feilet A3`n dah??

Kan si det sånn at han bestemte seg for å plutselig stikke inn i depoet 10m før innkjøringa slutta. Det er greit, det som ikke var så greit var at han lå på høyre siden og jeg på venstre og var på tur forbi han. Hadde det ikke vært for mine bremser på 330mm og varme slicks så tror jeg ikke det hadde gått så bra. Måtte hive meg inn i depoet jeg også og bremse alt jeg hadde, etter det ble det skifting av bremseklossene, det var ikke noe igjen der og jeg måte kjøre en tur nedover innkjøringa for å kjøle dem ned.

Jeg ble så sinnsykt gira at jeg trodde jeg skulle få hjerte feil, pumpa rimelig godt i årene. Ingen som fikk dette med seg?? Var på lørdag før breisladden tror

A3'n var den røde med vinge på bakluka

BB-Racing AS

Provides power with technology by TS-Racing

96 23 10 10

http://WWW.BB-RACING.COM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan si det sånn at han bestemte seg for å plutselig stikke inn i depoet 10m før innkjøringa slutta. Det er greit, det som ikke var så greit var at han lå på høyre siden og jeg på venstre og var på tur forbi han. Hadde det ikke vært for mine bremser på 330mm og varme slicks så tror jeg ikke det hadde gått så bra. Måtte hive meg inn i depoet jeg også og bremse alt jeg hadde, etter det ble det skifting av bremseklossene, det var ikke noe igjen der og jeg måte kjøre en tur nedover innkjøringa for å kjøle dem ned.

Jeg ble så sinnsykt gira at jeg trodde jeg skulle få hjerte feil, pumpa rimelig godt i årene. Ingen som fikk dette med seg?? Var på lørdag før breisladden tror

A3'n var den røde med vinge på bakluka

Hehe...såpass.

Du skjønner han er en kompis av meg. Han fortalte at det var en i en stor-audi som ble noe alvorlig sint på ham:) hehe...så måtte bare spørre. Han ble litt redd for bilen sin etter det...du sa at han måtte bare passe på ellers så var det ikke sikkert han hadde bil å kjøre hjem i :)

Ettersom det han forklarte så mente han at du var påtur av banen. Da har han sikkert gjort en bommert der.

Usansett det hele gikk på en missforståelse. Tror ikke det var med vilje nei.

Skal ikke sitte her å forsvare kjøringen hans. Man skal da være HELT sikker på hva bilen bak/ eller på siden gjør FØR du legger bilen helt over.

SiLvEr_19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...såpass.

Du skjønner han er en kompis av meg. Han fortalte at det var en i en stor-audi som ble noe alvorlig sint på ham:) hehe...så måtte bare spørre. Han ble litt redd for bilen sin etter det...du sa at han måtte bare passe på ellers så var det ikke sikkert han hadde bil å kjøre hjem i :)

Ettersom det han forklarte så mente han at du var påtur av banen. Da har han sikkert gjort en bommert der.

Usansett det hele gikk på en missforståelse. Tror ikke det var med vilje nei.

Skal ikke sitte her å forsvare kjøringen hans. Man skal da være HELT sikker på hva bilen bak/ eller på siden gjør FØR du legger bilen helt over.

Ja du får hilse å si at det er greit å følge litt med når man kjører på banen, ved innkjøring til pit skal man begynne blinking og innkjøring i eller rett etter svingen før innkjøringen. Det som ham kanskje oppfattet som en bil som lå langt bak 2 sekunder før var ikke det når han svingte inn. Hadde kanskje litt større fart en det han hadde men innkjøringen hans var totalt uten forvarsel. Men slikt kan skje , var bra det gikk bra og at jeg reagerte så raskt.

Men jeg kunne spist av han hode akkurat der og da, var ikke ment som om jeg skulle gjøre bilen hans noe, det er ikke noe man gjør uansett. Har da folkeskikk :) Men om han kjørte slik flere ganger så var det ikke sikkert alle hadde klart å bremse slik som jeg gjorde.

Om man er for sein til å legge seg inn før pit eller ikke er sikker på hva som skjer bak så ligg i ditt spor og vis tegn på at jeg legger med til høyre om det er mulig eller holder sporet og kjører en runde til for så å kjøre av.

BB-Racing AS

Provides power with technology by TS-Racing

96 23 10 10

http://WWW.BB-RACING.COM

Lenke til kommentar
Del på andre sider