Gå til innhold

Filmsnutt: Ikke bare Jap-Crap som kan driftes med

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Drift og drift? Fikk jo ikke sett inngang i svingene da, men så like mye ut som god gammal breisladd.

Men grymt var det :D

Her er en skikkelig drift (som de fleste har sett før):

http://www.exvitermini.com/movies/junevo2.zip

http://www.exvitermini.com/movies/junevo1.zip

Jeg er ikke helt overbevist om at det går å drifte med annet enn 'jap-crap' hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

Drift og drift? Fikk jo ikke sett inngang i svingene da, men så like mye ut som god gammal breisladd.

Men grymt var det :D

Her er en skikkelig drift (som de fleste har sett før):

http://www.exvitermini.com/movies/junevo2.zip

http://www.exvitermini.com/movies/junevo1.zip

Jeg er ikke helt overbevist om at det går å drifte med annet enn 'jap-crap' hehe ;)

DETTE er drifting... shanghaii noon mui hjui ytai shannnananann rui JUN EVO... lol lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... slutt nå !! :):)

Porschen er jo designet med tanke på maks veigrep og maks overføring av effekt til underlaget.. derfor er det vanskelig å få til såkalt drifting.. :):)

som man ser på videoen så er det helt klart at motoren sitter bak... ser også ut som om han må bremse hardt ned for å få tilbake styringen (må trykke ned fronten..)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 964C2

... slutt nå !! :):)

Porschen er jo designet med tanke på maks veigrep og maks overføring av effekt til underlaget.. derfor er det vanskelig å få til såkalt drifting.. :):)

som man ser på videoen så er det helt klart at motoren sitter bak... ser også ut som om han må bremse hardt ned for å få tilbake styringen (må trykke ned fronten..)..

Da fortsår jeg ikke hvorfor moteren er plasert så langt bak som mulig :). Det gir jo maks veigrep under aks, men ikke i svinger.. *mobbe*

"fuck the respect - I want the bitches!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pIMp

Da fortsår jeg ikke hvorfor moteren er plasert så langt bak som mulig :). Det gir jo maks veigrep under aks, men ikke i svinger.. *mobbe*

både ja og nei... den setter seg nedpå under gasspådrag, og da blir den lett foran..så da understyrer den... og kan overstyre dersom man har trykket foran og er i svingen..

Men det er jo akkurat DET SOM ER GØY med en 911 (alltså luftavkjølte..og før den snille 993)... den må balanseres gjennom svingen...

de fleste 911 er jo ingen sinker gjennom svingene da...selv i standardutførelse..

Satser på å få med meg en instruktør på et av banetreffene til sommeren.... har så utrolig mye igjen å lære! I USA fantes det veier hvor man "ganske" lovlig kunne lære seg rask svingekjøring .. men her i Norge så er det lave fartsgrenser og statens dobbeltmoralske trafikkpolitikk... så da blir det kun råkjøring på bane...og seff så er jo banene timesvis avgårde!!

Foreslår at vi tar en liten beleiring(a'la blitzerne) av forsvarets gamle område på Torp flyplass.. og rigger til noe der!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg først er her og babler høl i hodet på dere.. så kan jeg jo legge igjen noen linker til noen porsche videoer...

Det er vel egentlig bare to eksempler på eksosmodifikasjoner da... men jeg blir så motivert av lyden:)

Equal length headers

Secondary bypass

Dette er da to porsche 964'er... de siste ekte 911'ene.. overgangsmodellen mellom det klassiske 911 karosseriet som hadde røtter helt tilbake til 901 prototypen, og før 993 modellen hvor man begynte tilpasse seg en annen (og mere jålete??)kundegruppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MrHappy

Drift og drfit fru blom.... :rolleyes:

Et godt forsøk lopp`ster.... Go get`em kid!

hahhaa lol

Pay attention nå din Marshmallow :D

Legg merke til hastigheten Porschen holder sammenlignet med 0-veigrepsbilene fra Sushiland. Forskjellen på sportsbil og flattrykte plastkartonger ;)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

Pay attention nå din Marshmallow :D

Legg merke til hastigheten Porschen holder sammenlignet med 0-veigrepsbilene fra Sushiland. Forskjellen på sportsbil og flattrykte plastkartonger ;)

Bla bla bla bla....

Sjekk denne (høyre klikk og lagre som) han kjører jo sakte og drifter :rolleyes: kommer kanskje heller ikke røyk ut av hjula på denne?? Dessuten finnes det ikke vegholdning heller :rolleyes: Og sååååååååå flat som den er :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Hvis dere enda ikke har skjønt det; så er alt dette ironi... lol lol lol lol lol lol lol

Lopp`ster..... Try to get`em kid hahahahahah

Hilsen The Real Black Mamba :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider