Gå til innhold

Bruker dere blinklys?

Ranger emnet


Propellue

Anbefalte innlegg

Er bare litt nyskjerrig på detta da alle de "kule" rånersene i Skien ikke ikke hadde blinke selvom de hadde fått en million kroner for det.. :P

Så spørsmålet er enkelt:

 

Blinker du? Ja/Nei Hvorfor?/Hvorfor ikke?

 

Kan jo begynne jeg hvertfall. Ja, jeg blinker fordi jeg sel synns det er jævli irriterende når folk bare spretter hit og dit uten å vise oss andre det litt før de faktisk svinger.. Er særlig plagsomt i rundkjøringer når det er mye trafikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Som mange andre her, jeg blinker når det er biler i nærheten som bør vite hvor jeg skal :)

 

Er det ikke en sjel i nærheten gidder jeg heller ikke å blinke.

 

Som kjøreskolelæreren min sa for 7-8 år siden, "hvorfor blinke hvis det ikke er nødvendig?"

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blinker når det er andre biler ut (ca femti prosent av tida)

ser dog ikke HELT poenget med å blinke i rundkjøringa ved sagene kl 0300 natt til en onsdag, og blir stadig like forbauset over hvor lang tid det tar ned til byen midt på dagen

 

edit: ooh inlegg nummer 500 *snakker for meget*

Internetporrmissbrukare

Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blinker i alle kryss og rundkjøringer.

Når jeg ser andre venter i kryss jeg ikke skal forbi, så blinker jeg ekstra tidlig for at de skal slippe å vente. Jeg synes det er forbanna irriterende selv å gå glipp av luker i trafikken fordi en idiot ikke gidder å blinke.

 

Når jeg bytter felt pga veiarbeid, parkerte biler etc, så er jeg litt med slurvete med blinkingen, men om bilen forran gjør det så hiver jeg meg på jeg og.

 

 

 

Trådstarter: Lag en undersøkelse da :)

1998 BMW 318i

2005 BMW 116i

1995 Ford Mondeo

1991 Mazda 323

1983 Golf Diesel (52hk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår