Hansy Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Sitter å ser på påmeldte-lista til sommertreffet som var i denne helga,så ser jeg en delta integrale,eier Robert Rydning.. Han eier også en lotus esprit..dødsfet! Så skulle jeg bare hørt om noen vet hvor integralen hører hjemme?muligens finnsnes? Skal se i gjennom bildene tatt på sommertreffet,så skal vi se ;9 Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Er det noen grale bilder på gang eller..? Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juni 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Dessverre fant jeg ingen grale utav de bildene fra sommertreffet..dessverre :( Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rick Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Jeg så ingen integrale der, men lotus'n til Rydningen var der. Tror ikke han hadde den bilen med seg. Siter -Why Drive When You Can Drift..- *Nissan SilEighty -92 *Mitsubishi Carisma -96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|mx5t|Rune| Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 bilen er eid av robin rydningen på silsand.. (som dere har nevnt tidligere er det han samme som eier rms-lotusen) bilen er svart og har 8v motoren.. han har hatt motoren ute i vinter og overhalt denne... han meldte bilen på sommertreffet men tok den ikke med nedåver.. bilen står til nå til salgs hos rydningen bilteam på silsand for 90 000.. :) Siter - 91 Mazda Mx5 - 97 Honda Civic Vti Rallye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jijohans Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 bilen er eid av robin rydningen på silsand.. (som dere har nevnt tidligere er det han samme som eier rms-lotusen) bilen er svart og har 8v motoren.. han har hatt motoren ute i vinter og overhalt denne... han meldte bilen på sommertreffet men tok den ikke med nedåver..bilen står til nå til salgs hos rydningen bilteam på silsand for 90 000.. :) Stemmer at det er Robin som eier Lotusn, men den er 4 syl,2,2 turbo..Ikke v8! Og integraln er til salgs for 90K. Har fått Impreza RA'n på veien nå... Siter http://www.rms-racing.no http://www.sommertreff.no Takk til: -Rydning Bilteam- -NordicMotor- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 han mente vel at integralen var 8v, ikke at lotusen har v8.. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|mx5t|Rune| Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 jeg hadde skrevet litt knotete men det jeg mente å si var at lanciaen hadde 8v (ventiler).. akkurat slik mcbanan skriver... ;) Siter - 91 Mazda Mx5 - 97 Honda Civic Vti Rallye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juli 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 åååh..fant den tilsalgs..feeeeet bil..! Synd det er slapp utgaven..;) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jijohans Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 Kan jo si at den går helt greit... well Siter http://www.rms-racing.no http://www.sommertreff.no Takk til: -Rydning Bilteam- -NordicMotor- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg