Gå til innhold

Noen som vet noe om denna?

Ranger emnet

Kristian S.

Anbefalte innlegg

Denna kjerra her står i garasjen til en kompis av meg. Det er den fineste 245`n jeg noen gang har sett! Det eneste jeg vet er at den har V8 + at den virker ganske strøken. Har bare sett den kjøre en gang. Da fikk jeg ståpels på beina! Noen som har noe info om den?

volvo240v8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde den det? Da må jeg finne meg et sånt vrak :D

det ska du lete lenger etter....husker bamse hadde inne 2 stk. 264 for noen år siden...hadde faktisk en i fjor å.....faen at jeg ikke viste bedre en å pelle ut kassene på de tre bilene.....alle tre bilene hadde manuel...etter det jeg har skjønt er det getrag kasser....

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sto ikke den lista orginalt på 264/5 da?

Hver sin smak...

Lurer på om jeg har liggende en sånn panserlist + rundt blinklyktene.

Syntes den var så støgg at jeg fjernet den og sparklet hullene. Skal sjekke om jeg har den fortsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ska du lete lenger etter....husker bamse hadde inne 2 stk. 264 for noen år siden...hadde faktisk en i fjor å.....faen at jeg ikke viste bedre en å pelle ut kassene på de tre bilene.....alle tre bilene hadde manuel...etter det jeg har skjønt er det getrag kasser....

Vil du selge med et speedometerdrev fra 264?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi litt off-topic her....

tror han som eier den heter Rune. Var en som sa det til meg en gang....Tror jeg...

Når jeg tok detta bildet spurte jeg: Åh, er det V8 i den? Da bare nikka han og trøkka inn gassen så hele bilen sto og rista.

Det virka ikke som om han hadde så lyst til å prate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parkerte ved siden av han på Ekeberg men så ikke sjaføren noe sted! Fet bil da! Tok et par bilder med mobilen min!

volvo245_1.jpg

volvo245_2.jpg

Så hvis jeg greide dette riktig så skal det være noen bilder her nå!

EDIT: Syns jaggu jeg skimter en rå 245 til på høyre side der på første bildet! ;) *plystre plystre*

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du på avataren min? Kjerra mi det :volvsmile

Har også lyst på svart bil, ikke grønn.

Han burde få på noen hvite blinkers bak og ta bort den røde stripa på fangeren.

Legg merke til at på øverste bildet er det sidepipes.

Digger den bilen. Var nede i garasjen til kompisen min og beundra den litt i går jerkoff

Lenke til kommentar
Del på andre sider