Gå til innhold

Noen som vet noe om denna?

Ranger emnet

Kristian S.

Anbefalte innlegg

Hver sin smak...

Lurer på om jeg har liggende en sånn panserlist + rundt blinklyktene.

Syntes den var så støgg at jeg fjernet den og sparklet hullene. Skal sjekke om jeg har den fortsatt.

Det hadde vært flott om du kunne sjekke :D Skal beholde all kromen på bilen min jeg sjø', så da hadde det passa bra med sånn list!

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ska du lete lenger etter....husker bamse hadde inne 2 stk. 264 for noen år siden...hadde faktisk en i fjor å.....faen at jeg ikke viste bedre en å pelle ut kassene på de tre bilene.....alle tre bilene hadde manuel...etter det jeg har skjønt er det getrag kasser....

Har sett et par stykker til salgs faktisk, det siste halvåret. Den ene stod på finn og skulle gis bort i bytte mot materialer (treverk)...

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett et par stykker til salgs faktisk, det siste halvåret. Den ene stod på finn og skulle gis bort i bytte mot materialer (treverk)...

Den var skikkelig drit råtten da! En jeg "kjenner" som hadde den! ALT måtte gjøres på den! Tror den kanskje havnet på skroten!

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var skikkelig drit råtten da! En jeg "kjenner" som hadde den! ALT måtte gjøres på den! Tror den kanskje havnet på skroten!

Det er jo en del el.utstyr og kromstas på dem da... snutepanser og... var ikke noe av det i orden heller?

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som hadde den mente å sette den sammen men alt var demontert og motoren gikk ikke. Han sa det ikke var så mye rust på den, men det betyr at det er mye. Ingen av bilene hans var så mye rust på men dem så ut som dynger! Så klart det sikkert var noe som kunne samles på men jeg dro aldri opp for å se nærmere på den! Hadde stått ute i lengre tid uten vinduer og slikt montert! Sikkert ikke så pen da!

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som hadde den mente å sette den sammen men alt var demontert og motoren gikk ikke. Han sa det ikke var så mye rust på den, men det betyr at det er mye. Ingen av bilene hans var så mye rust på men dem så ut som dynger! Så klart det sikkert var noe som kunne samles på men jeg dro aldri opp for å se nærmere på den! Hadde stått ute i lengre tid uten vinduer og slikt montert! Sikkert ikke så pen da!

For min del hadde det bare blitt en delebil... Men bedre det enn dynga i hvert fall! Jeg hadde nå i alle fall tatt vare på det som var helt av deler. Dynga knuser jo det meste.

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg kan ta å luske litt og sjekke om han fortsatt har denne! For han ville egentlig ikke knuse den men han trengte pengene! Så du får den for 1500 hvis han har den enda!

Ja, gjør det a! Og gi meg beskjed... ;)

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider