Morphinytry Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Er det noen som har peil på å bygge effektanlegg selv her. Fikk endepotte av noen kammerater til en veeeeeeldig forsinket bursdag og har lyst til å bygge hele anlegget selv. Denne potta ble kjøpt i tyskland på en stylingbutikk som hadde spesialisert seg på BMW produkter. Har sportskatalysator liggende i en boks her så da burde jeg vel være sånn noen lunde i gang. Inngangsrør diameter på potta er 2,3" eller 5,7cm hvis det er til noen hjelp. Har en 316i M40 Siter _____________________________________________ BMW 316/318 1992 (vraka) MX-5 Hero Nardi 2003 Turbo (solgt) Volvo V50 1,6D 2006 Ford Fiesta 1,3 1995 (Vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Bare å dra å skaffe seg nødvendige rørstubber/overganger og finne fram sveiseapparatet :) Kan du sveise er det null problem, kun fantasien som setter grenser! Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Er det noen som har peil på å bygge effektanlegg selv her. Fikk endepotte av noen kammerater til en veeeeeeldig forsinket bursdag og har lyst til å bygge hele anlegget selv. Denne potta ble kjøpt i tyskland på en stylingbutikk som hadde spesialisert seg på BMW produkter. Har sportskatalysator liggende i en boks her så da burde jeg vel være sånn noen lunde i gang. Inngangsrør diameter på potta er 2,3" eller 5,7cm hvis det er til noen hjelp. Har en 316i M40 Jeg har nå akkurat samme motor som deg.. M40, har satt på en 2x4" potte.. SINNSYK lyd... Så jeg anbefaler den ( Vega ), visst det er bare lyd du er ute etter dah.. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morphinytry Skrevet Juni 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Jeg har nå akkurat samme motor som deg.. M40, har satt på en 2x4" potte.. SINNSYK lyd... Så jeg anbefaler den ( Vega ), visst det er bare lyd du er ute etter dah.. Joda....det er nok lyden + look'en jeg er ute etter...........vil jo at det skal se fint ut der bak og da m'm Siter _____________________________________________ BMW 316/318 1992 (vraka) MX-5 Hero Nardi 2003 Turbo (solgt) Volvo V50 1,6D 2006 Ford Fiesta 1,3 1995 (Vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morphinytry Skrevet Juni 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Eh.....Glemte en ting.......... Hvor kjøpte du den potta...........har testet ut litt her.....å den potta jeg har eg for tykk...........så den vil slepe i bakken, eller ihvertfall ta borti fartshumper å dritt Litt drit når jeg må kjøre over 15 humper for å komme meg hjem :aug: Siter _____________________________________________ BMW 316/318 1992 (vraka) MX-5 Hero Nardi 2003 Turbo (solgt) Volvo V50 1,6D 2006 Ford Fiesta 1,3 1995 (Vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Joda....det er nok lyden + look'en jeg er ute etter...........vil jo at det skal se fint ut der bak og da m'm sjekk priv/post greiene Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg